آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

حرف اول

سلام به همه دوستهای عزیزم

این اولین یادداشت من در آسمان آبی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ست.

دلم برای نوشتن خیلی تنگ شده بود،دوست دارم توی اولین پستم از سیب مهربون به خاطر تمام خوبی ها و مهربونی هاش تشکر کنم...

سیبی جونم کاش میدونستی حرفهای خوبت چقدر باعث آرامش و شادی من شد...

بعدش هم دوست دارم به همه شما دوستهای عزیزی که به آسمون آبی اومدید بگم  روز اول که وبلاگ نویسی رو شروع کردم هیچوقت فکر نمی کردم توی یک دنیای مجازی  دوستی آدمها اینقدر  واقعی باشه،توی این سالها من دوست های خیلی خوبی پیدا کردم،با اینکه شاید خیلی از اونها رو هیچوقت نبینم اما باید اعتراف کنم چیزهای زیادی ازشما و همه دوستای وبلاگیم یاد گرفتم.

خوشحالم که بازهم در کنار شما دوستهای عزیز هستم.

پ.ن:این اولین و آخرین پست پروانه ایی من در این وبلاگ است!

نظرات 33 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ http://who-iis-who.blogfa.com/

سلام ..
خونه ی نو مبارک ..
در پناه آرامش باشی همیشه !!!
و باز هم جایی برای روز نوشتهای ساندی و این آهنگ جادویی !!!!!
موفق باشی همیشه و شاد !!

سلام عزیزم
مرسی از لطفت خانومی
...

نوشی پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ

مبارکه!!!!!
بنا به خواسته عمل شد

مرسی عزیزم
بازم ممنونم!!!!!

هانی پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.honeey.blogsky.com

به به .سلااااااااااااااااااااااام. خونه ی جدید مبارک باشه.مرسی که بهم خبر دادی. امیدوارم اینجا احساس ارامش کنی. در ضمن حالا که همسایه شدیم یه سر بیا تو کوچه داریم سبزی پاک میکنیم. تو هم یه دستی بجنبون زودتر تموم شه مادر.(نیییییشششش)
قربونت برم...فعلا

سلام به روی ماهت هانی جون
مرسی عزیزم
جدی؟...صبر کن چادرم سرم کنم الان میام خواهر(نیش)
قربونت...

هانی پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ

این عکس کیه خانومی تو پروفایلت گذاشتی.چقده خوشمله این خانومه.نکنه خودتی شیطون.

دقیقانمیدونم کیه...مامانم امروز اینو بهم نشون داد گفت ببین بعضی از قسمت های صورتش شبیه تو...منم ذوق زده شدم گذاشتم تو پروفایلم!(نیش)

یاسی پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

سلام
مبارکه ! باشه لینکترو عوض میکنم عزیزم

سلام
ممنون عزیزم

من پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://who-iis-who.blogfa.com

ممنون از لینک ..

خواهش میکنم...

شیوا جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.shiva34.blogfa.com

سلام
ممنون که اومدی
وبلاگ قشنگی داری
بازم به من سر بزن

سلام
خواهش میکنم عزیزم
حتما...

مریم پاییزی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ب.ظ

وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین((((((((((((((=

سر بزنم؟
امکان ندارههههههههه(نیش)
مرسی عزیزم که اومدی

خانومی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ http://dream-life.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون بهم سر زدی
امیدوارم اسمونت آبی تر از همیشه باشه

سلام
مرسی خانومی...

تینا جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ http://bazargani85.blogfa.com

سلام امیدوارم اینجا راحت باشی...... یه دختر شاد و انرژیک!!!!!!
همین....

سلام
ممنون از لطفت...

من جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://who-iis-who.blogfa.com

نمیدونم چرا سر صبحی خواستم بهت بگم صبح به خیر :دی
؟؟؟

سلام عزیزم
صبح شما بخیر.البته اینجا شبه!

من جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ب.ظ http://who-iis-who.blogfa.com

همچین بی دلیل هم نبود صفحه ی وبلاگتو که باز کردم با آهنگش کلی روان شدم :دی

خوشحالم که حداقل با آهنگ وبلاگم میتونی خوشحال و آروم باشی(بوس)

دختر ۲۰ ساله جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.20sale.blogfa.com

سلام عزیزم..
خوبی ساندی جان ؟
خیلی خیلی از خوندن کامنتت خوشحال شدم..از اینکه شادی من از زندگیم بهت سرایت کرده بی نهایت لذت بردم.
ورود دوبارت رو به این دنیای عجیب و پر از راز مجازی تبریک میگم.امیدوارم تو این بلاگ یا خونه جدیدت به قدر کافی احساس آرامش پیدا کنی که دیگه نخوای ترکش کنی.
و دیگه اینکه از اشناییت خوشبختم :-)

سلام عزیزم
ممنون از لطفت...من هم خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم.
امیدوارم همیشه همینطور آروم و با طراوت زندگی کنی(بوس)

رز سفید جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://white_rose.persianblog.com

منزل نو مبارکه. ایشالا اینجا راحت باشی عزیزم.
راستی جه اشکالی داره بازم پروانه ای بنویسی.
ولی وبلاگ جدیدت چقدر مدرنه که جواب کامنت همه رو میذاری.
اگر هم این عکسه شبیه خودته باید بگم چقدر خوشگیا

مرسی دوست خوبم...
اشکالی نداره ولی خب اگه همش بخوام حرفهای رمانتیک بزنم چیز دیگه ایی نمیتونم بگم(جمله آخر یه جورهایی شوخی بود:)
میسی...خودم هم اینجوری بیشتر از قبل دوست دارم.
مرسی...ولی فکر نکنم(چشمک)

رها جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ http://rahaaaa.persianblog.com

سلام ساندی جونم
من که اولین بارمه میام وبلاگت.ولی خوشحالم که با وبت آشنا شدم.امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشیم.
مرسی عزیزم از راهنماییهات.
بووووووووووس

سلام رها جون
خوش اومدی...منم خوشحالم که اومدی و با هم آشنا شدیم.
خواهش میکنم عزیزم.
بوسسس

غریبه جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ http://quotidien.blogfa.com

این پرسش و پاسخ بلاگت منو کشته P:
آهنگ بلاگت چه آرامشی به آدم میده
من دوست داارم روز دارم روزانه ها رو بخونم هر وقت آپ کردی خبرم کن
خوشگل بنویس .....

خودمم ۲-۳ بار مردم !
میسی...
باشه حتما..خوشگل نوشتن رو قول نمیدم ولی سعی خودمو میکنم.
بوس

کلاغی شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام عزیز دلم خوبی ؟چی شد یدفعه رفتی؟
من نفهمیدم لینکت رو ویرایش کنم؟با چه نامی؟
دیدی پریا رو؟دلت سوخت؟الهی قربون دلت برم.

سلام خوشگلم...مرسی...گفتم برات که...شناسایی !
الان میام بهت میگم...
اره....خیلی ناراحت شدم...طفلکی چقدر مریض بود...
قربونت عزیزم

نوشته بر باد شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ق.ظ http://tadi.blogfa.com

ساندی عزیز سلام.....از اینکه وبلاگ باز کردی ومی خوای بنویسی خوشحالم....منتظر نوشته های بعدیت هستم.....تداعی

سلام عزیزم
قبلا هم که وبلاگ داشتم که (: اما خودم هم از اومدن به خونه جدید خوشحالم...
مرسی

کلاغی شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام گلم خوبی؟
دلم برات شدیدا تنگیده...
ساندی جونم سخته به تغییراتت عادت کنم اما مگه من چند تا دوست گل مهربون مثل تو دارم؟

سلام عزیزم...مرسی
منم همینطور...دیروز خیلی اومدم..ولی نبودی.
میفهمم عزیزم...ولی خب مجبور شدم..خودت که بهتر میدونی...
میسی...بوسسسس

سیب مهربون شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام خوشگلم
مبارکه
خیلی خوشحالم
اصلا هم کار قابل تشکری نکردم برات
فقط ...
فقط...
فقطش بمونه برا وقتی که اومدم رو فرم
بذار این رییس دستشو از سر کچلم برداره

به به سلام سیبی جون..
مرسی عزیزم
...
خانم بیزی(چشمک)
بازم ازت ممنونم...

ماریا شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.zizi123.persianblog.com/

سلام خوبی مرسی که تو این مدت که نبودم بهم سر زدی چشم اسم شیدا رو پاک میکنم و لینک جدیدتون رو میذارم دوستت دارم ماریا

سلام...
خواهش میکنم عزیزم
ممنون
من هم دوست دارم عزیزم

یاس شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ http://atre-yasmn.persianblog.com

سلام عزیز دلم...خوبی؟خونه نو مبارک خانومی.ایشاللا دیگه اینجا راحت راحت و با آرامش بنویسی.

سلام یاسی جون
ممنونم خوشگلم...
مرسی...مرسی...

سیب مهربون شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ

خواهش عزیزم
راست یه خواهش به من نگو خانومی
امکانش هست که قبول کنی
بوس بوس ساندی من

من نگفتم ها...فکر کنم اشتباه شده(چشمک)ولی حتما برای بعدا یادم میمونه...
بوس بوس مهربون ترین سیبی جون دنیا...

سیب مهربون شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

راستی ساندی ببخشید
چشام بد دید
یعنی اصلا یه اشتباه لژی بود
اصلا ولش کن قاطی شد
حرف تو حرف شد
همون موضوع خانوم یدیگه
گفتم بهم نگو
می دونی موضوع هخون الزایمره است
یادته که؟
بازم ببخشید

گفتم که اشتباه شده سیبی جونم
میفهمم چی میگی
خواهش میکنم خوشگلم...

پرستو شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://parastunameh.persianblog.com

خونه نو مبارک عزیزم
حالا چی میشه اگه بازم پروانه ای بشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسی عزیزم
مثل اینکه طرفدار پست های پروانه ایی داره زیاد میشه(لبخند)
هیچی خانم..مینویسم...چشم!

آزی شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ http://goldendays.blogfa.com

سلام خانومی
مرسی از همدردیت
خونه جدیدتم مبارکه عزیزم
بازم بهم سر بزن
شاد باشی

سلام عزیزم
خواهش میکنم..
ممنون از لطفت
حتما سر میزنم...
موفق باشی.

سیب مهربون شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام کاری نداشتم
خواستم بگم من خوبم
یعنی بهترم

سلام...
من چند بار هی اومدم نبودی...
تو گوگل تاک بیزی بودی..وبلاگت هم نمیتونی بیای
از دست این رییس شما...
خوشحالم که بهتری..
بوس بوس

دیووونه شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

من قبلا یه وب داشتم به اسم من و تو
لینکاتو ببینی متوجه میشی
موافق لینک هستی
خبرم کن

وای...تازه متوجه شدم کی هستی...
چرا زودتر نگفتی دختر خوب..
حتما الان بهت سر میزنم

مریم پاییزی شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ http://man0o-del.blogfa.com

اومدم خوبه؟
اینجا نمیشه شکلک زد دوسش ندارم :)
ولی حال می کنم با جواب دادن به کامنتا ها
شاید منم اساس کشی کردم خدارو چه دیدی
اصلا یه کاری !
هر وقت شوور کردم میام تو بلاگ اسکای خاطره هامون و مینویسم =)))))))))))) چطوره ؟ :دی
میدونم که موافقی پس بزن قدش :(

بلههههه
دخترم این حرکات مبتذل شکلک گذاری دیگه چیه...بیا یه ۴ خط کامنت تاثیر گذار و پر محتوا بنویس...تهاجم فرهنگیه این شکلکها:دی
منم هم همینطور!
جدی؟من میگم بیا بلاگ اسکای وبلاگ بزن خدارو چه دیدی شاید یه شوبل برات پیدا شد رفتین خاطره هاتون رو بلاگفا نوشتین(نیششش)
آخ دستمممم!

مریم پاییزی شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ

من حوصله ی بلاگرد رفتن ندارم فعلنش . تو هم که آپ نمی کنی بعدنش . پس لینک و بی خیال خوب؟ منم که تنبللللللل
اصلا بیا یوزر پس بدم خودت برو هر بلایی میخوای سرش بیار
درستش کردم
راستی تو نمیای مشهد؟ من ۳۱ تیر با دانشگاه میرم . با کلاغی هم قرار گذاشتم
بیا کلی خوش میگذرههههههه

کی گفته من آپ نمیکنم؟...به خاطر اینکه مشت محکم بزنم به دهان استکبار می خوام هر روز آپ کنم تا ملت غیور وبلاگ نویس بیان نوشته هام رو بخونن:دی...
جدی؟هر بلایی؟(نگاه شیطنت امیز)
نهههه،من می خوام ترم تابستونی بر دارم...(بغض و اه سوزناک)
خوش به حالت..ولی امیدوارم خدا بهت صبر بده بچه های دانشگاه ما رو بردن وقتی اومدن از دست خواهران همیشه در صحنه بسیج دانشگاه شبیه اون شکلکه که موهاشو میکنه شده بودن:دی

مریم پاییزی شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ

کجای کاری؟
دیشب یه شوور پیدا کردم جییییییییگر
میخوای با تو قسمتش کنم؟

جدیییییی
پس چرا صدات در نمیاد(نگاه مشکوک)
نههه،قربونت عزیزم...اگه خوب بود که با من قسمتش نمی کردی:دی

مریم پاییزی شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ

چرا کامنتای منو تایید نمی کنی آیا ؟ پس چجور تند تند میای اونجا جواب میدی آیا؟
در راستای زیاد شدن کامنتای منه آیا؟ پس زیادترش کن آقا :دی ( واسه قافیه بود : دی)
داستان آقای باران چی شد؟ یادت باشه واسه قسمت اول تکرار بذاریا یادمون رفته از بس طول میدی
بعدنشم خاک به سرم ساعت ۸ کلاس زبان دارم
بابای جییییییییگر طلا

مریم جان خوبی مادر؟پس دارم چکار میکنم؟
حالا بیا و خوبی کن و برو هی کامنتهای دومتری براش بزار:دی...سرعت عمل رو کیف کردی:دی
شاعر هم که شدی...چشمم روشن...یهو فردا هم برو سینما:دی
فعلا اون موضوع مسکوت میمونه...اوندفعه نوشتن همین داستان کار دستم داد عین سیل سرازیر شد تو وبلاگم!

تینا شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://bazargani85.blogfa.com

مرسی از همدردیت واقعا"!
اما می دونم نمی تونم...... پیدا کردن خوشحالی سختترین کاره

نه عزیزم...من همدردی نکردم
چیزی که خودم تجربه کرده بودم رو برات تعریف کردم
اما من فکر میکنم اگه خودت بخوای حتما میتونی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد