آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

پایان تعطیلات تابستان!

سلام

۱-تا چند ساعت دیگه تعطیلات تابستونی من به اتمام میرسه! 

فردا  راس ساعت هفت و نیم صبح اولین کلاس ترم تابستونیم شروع میشه...امروز داشتم با خودم فکر می کردم که واقعا چقدر از اوقات فراغتم استفاده مفید کردم!...از ۹ تیر که امتحانها تموم شد به لطف سیستم مدرن و پیشرفته دانشگاه!دائم در حال و رفت و آمد برای گرفتن نمرات و ثبت نام بودیم و جالبه که به لطف همون سیستم یاد شده  هنوز ۲ عدد از نمرها تا به این لحظه اعلام نشده!!

۲-نمیدونم قبل از تابستون کدوم روزنامه بود که یک مقاله عریض و طویل در باب برنامه ریزی های گسترده در مورد پرکردن اوقات فراغت جوانان در تابستون امسال توسط تلویزیون نوشته بود.... 

تا حالا به فیلم های بسیار جدیدی که تلویزیون به مناسبت تابستون نشون میده دقت کردید باور کنید همشون خیلی جدیدِها فقط نمیدونم چرا قیافه همه بازیگرهاش معمولا بیست سال جوونتر از چهره فعلیشونه...البته خب ما که خبر نداریم ،شاید به کمک لوازم گریم پیشرفته اینکارهارو انجام دادن.. .  در مورد سایر برنامه های طنز گلدار و چهارخونه و راه راه و برنامه های زنده و مرده شبانه و نیمه شبانه هم که بهتره چیزی نگم...البته نباید بی انصافی کرد، من تونستم چندتا دونه کارتون قشنگ و ۲-۳ تا فیلم غیر تکراری در این تعطیلات تابستونیم ببینم....

۳-خوب شد اخر هفته ها یک کلاس ثبت نام کردم و این ترم تابستونی هم  اختراع شده و چندتا کتاب نخونده هم دارم و این کامپوتر و وبلاگ بازی هست و گرنه با وجود این برنامه ریزی بسیار زیبای اوقات فراغت جوانان نمیدونستم با این همه تفریح باید چکار کنم 

پ . ن :تا حالا شده در حالت هوشیاری کامل توی کما باشید؟!یعنی اینکه تمام کارهاتون رو انجام بدید و حتی با تلفن حرف بزنید اما ذهنتون یک جایی که نمیدونید کجاست باشه (دقیقا مثل یک ربات برنامه ریزی شده عمل کنیدو خودتون بری انجام کارهاتون اختیاری نداشته باشید)...از عصر تاحالا من در کمال هوشیاری رفتم توی کما...بدون هیچ دلیل موجه و غیر موجهی!!!

 

نظرات 59 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
تبادل لینک؟

سلام
نه!..من از کامنتهای اینطوری بدم میاد.

خانومی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااای منم از فردا صبح شروع میشه بدبختیااااااام

آخی..درکت میکنم(بغض با آه سوزناک)

علی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ق.ظ http://rafifar.blogfa.com

منم ترم تابستونی گرفتم!:دی دیروز ساعت 7 صبح رفتم سر کلاس!:دی

به سلامتی:دی

آزی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ http://goldendays.blogfa.com

ایندفعه دیگه اول شدم!
عزیزم چه تعطیلات کوتاهی داشتی
ولی به نظر من شیرنی تعطیلات به کوتاهیشه.
شاد باشی گلم

جانم؟!!!تبریک میگم...
خیلی کوتاه بود عزیزم
فداتشم

کلاغی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام صبح زیبای دانشگاهیتون بخیر...
رفتی و ترم تابستونی برداشتی؟؟؟؟چه حوصله ای داری !
کی این شکلک ها اضافه می شه؟؟؟؟
من از دیشب کمی در حالت ذوق مرگی به سر می برم.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام ظهر دل انگیزغیر دانشگاهیتون بخیر...
اوهوم!باور کن اصلا حوصله ندارم فقط برای اینکه برنامه ریزی برای اوقات فراغتم برای محمود جون و کابینه!!!(شکلک سبز)دردسر ساز نشه خودم خواستم اوقات فراغتم رو پر کنم...نییییش
نیدونم...خب تو هم یه ایمیل بفرست..ثواب داره!
فک کنم یکی از عواملی که باعث شده کمای من عمیق بشه همون دیشبه...تازه بعداز دوساعت به خودم اومدم که ای بابا اصلا من چی گفتم..چی نگفتم...باورت میشه؟از عصرش اینطوری شده بودم!
منم کلی ذوق مرگ شدم...
بووووووووووووووووووووووووووووووس

مریم یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ق.ظ http://mayjoon.blogfa.com

من اصلا جلوی این جعبه جادوئی نمی شینم یعنی تحت هیچ شرایطی تلویزیون نگاه نمی کنم. یا اینها خیلی بد شدن یا من !!!
ترجیح می دم اگه فرصتی پیدا شد اون فیلیمی رو ببینم که خود انتخاب کردم D:

منم مدتهاست زیاد تلویزیون نگاه نمیکنم...یا کانال ممالک کفار رو نگاه میکنم یا سالی یه بار یه سریال به درد بخور اگه کانال های گل و بلبلمون نشون بده میبینم:دی
من فکر کنم یا اینهاخیلی بد شدن!!!
کار خوبی میکنی عزیزم(چشمک)

یاس یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ق.ظ http://atre-yasmn.persianblog.com

سلامن علیکم ساندی بانو! ای بابا تعطیلاتت چقد کم بود...به هر حال خوشحالم که کماااااااال استفاده رو ازش کردی! :دی وااای ساندی من الان یک ماه و اندیه که تو کمای هوشیاریم!!

علیکم السلام و الرحمه الله و البرکاته حاج خانم یاسمن بانو!
آره..خیلی هم کم بود...خودم هنوز از اینهمه قابلیت استفاده مفید از تعطیلاتم توی شک هستم:دی
خوشگلم کمای تو چندروز دیگه تموم میشه...تازه با چه پایان دل انگیزی هم تموم میشه....(چشمک)بوس

آسمونی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.asemooni-e-man.blogfa.com

اول شدم؟!!
لینکت کردم...
بهتره مثل من باشی که اصلا تلویزیون نمی بینم. اگه هم ببینم فقط اخبار یا پیام بازرگانی!!!! اینطوری حرص الکی هم نمی خوری!

فک نکنم!!
مرسی...منم لینکت میکنم.
کار خوبی میکنی عزیزم...آخه اخبارشون هم همش خالی بندی و دروغه....اما پیام بازرگانی و این تیزرهای راهنمایی رانندگی فک کنم تنها قسمت غیر تکراری تلویزیون باشه:دی

آسمونی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.asemooni-e-man.blogfa.com

اول شدم؟!!
لینکت کردم...
بهتره مثل من باشی که اصلا تلویزیون نمی بینم. اگه هم ببینم فقط اخبار یا پیام بازرگانی!!!! اینطوری حرص الکی هم نمی خوری!

عشق ابدی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ق.ظ http://fariva.blogfa.com

سلام ساندی جون
دقیقا حال الان من را گفتی با اینکه در کمال هوشیاریم ...ولی در کما هم بسر میبرم...
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
باور نداری بیا آپم را بخون...

سلام عزیزم
آخی...امیدوارم زودتر از توی این حالت در بیای...
میفهمم چی میگی عزیزم...
میام می خونم.

فریبا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ http://fary-nike.blogfa.com

منم مثل تو شدم ... چه راه حلی داره ... به منم بگو تا از این کما بیام بیرون ... فدات

هنوز راه حلی پیدا نکردم...ولی اگه فهمیدم حتما بهت میگم...فدات

شمسی خانوم یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ

۱. بده مادر سرتونو گرم کردن نذاشتن معتاد بشین؟ والا!
۲. وا؟ راس می گی؟ آدرس اون گریمورا رو نداری مادر جون؟ البته من که خودم همش بیس سالمه! واس یه نفر دیگه می خوام!
۳. ما تو اوقات فراغتمون یه قل دوقل بازی می کردیم! اینو هم اضافه کن مادر!
پ.ن.: آره! کلن منو تو کما دنیا اومدم!(گریه!)
راستی در مورد جواب لینک و اینا اون دفعه هم اومدم که برات بنویسم که حواسم پرت نوشته ت شد و ... (رجوع بشه به همون پ.ن.!) واس همین یادم رفت که بگم: با اجازه‌ی بزرگترا بعععععله! (از این شکلکا که نشون می ده عروس رفته گل بچینه!)

۱-الانم که آخه به کامی معتاد شدم!(گریههههه+نیش!!)
۲-وا..شمسی جون ،چه حرفها من آدرس گریمور برا چی باید داشته باشم...(شکلک در حال بال بال زدن برای پیدا کردن آدرس گریمور)
۳-اسم و فامیل هم بد نیستها!(اون شکلکه که یهو لامپ بالای سرش روشن میشه)
پ. ن :.....بغض و آه سوزناک!
لی لی لی...مبارک باشه شمسی خانم جووووون:دی

رویا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ق.ظ http://baraye-iliya.blogfa.com/

نازی تسلیت می گم ( چشمک )

گریههههه،قربونت

یاسی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

اومد نوشته هام؟ هوم؟

کدوم نوشته؟..هر چی بود تایید کردم.

سیب مهربون یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام ساندی جان خوبی؟
خیلی سرت شلوغ شده؟
نیستی...
:(
ساندی گل من اله یکه این ترم تابستونیت هم به خوبی تموم شه..ما می گفتیم کرم تابستونی...

سلام عزیزم
ممنون...
دیروز که کلاس بودم بعدشم که اومدم خونه تا دو دقیقه آنلاین شدم کارتم تموم شد...اینقدر خسته بودم نتونستم برم کارت بخرم!
الان باز باید برم دانشگاه....
دلم برات تنگ شده :(
ممنون..جدی؟نیشششش

سیب مهربون یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

ساندی جان جات خالیه...
دلم برات تنگ شده
مواظب خودتو و مامی جون باش..
گرما زده نشی تو این گرما گل دختر...
بوس بوس

:(
دل من اندازه یه مورچه شده اینقدر برات تنگ شده
فداتشم
تو هم تو رو خدا یکمی بیشتر مواظب خودت باش گل من
فعلا که نشدم:)
بوس بوس

سیب مهربون یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ

ساندی جان مواظب خودت باشی گل من..
گرما زده نشی خوشگلم

مونی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.mohni.blogfa.com/

وای ساندی جونم چرا ترم تابستونی گرفتی تو این گرما ؟ چه عجله ای داری درست تموم شه !راستی چی می خونی ؟

خب اگه نمیگرفتم خیلی توی خونه بیکار میموندم....بعدم بعضی از درسها توی ترم خیلی متقاضی داره...گرفتنش سخته با استاد مورد علاقه...
من مدیریت می خونم...البته چند وقته یک رشته دیگه هم می خونم(حسابداری!)

انار بانو یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ

چلاملکم:دی
ببین خیلی بده آدم این همه پر توقه باشه ها(تعجب)
خوب این همه وسیله شادی و هیجان برای ما فراهم کردن باز تو ناشکری(واه واه واه)

باید بگیرن دار بزننت:دی

سلام عسیسم:دی
هان...راست میگی(اون شکلک لپ گلی از خجالت)نیششش
آره..حتی یکمی از این همه بیشتره...:دی
من پشیمونم...نههههه.:دی

انار بانو یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ب.ظ

بذار من برنامه تفریحیمو بگم یاد بگیر
مثلا من الان ۲تا جمعه اس این قدر برنامه و سرگرمی دارم اصن نمیدونم به کدوم برسم:دی

هول نشو گزینه هاشو میگم الان بهت
۱:بمونی تو خونه تی وی ببینی
۲: بشینی توی خونه تی وی ببینی
۳:بخوای تو خونه تی ویببینی
۴: فقط بمونی تو خونه تی وی ببینی

بعد هم میتونی کمی تا قسمتی اعتراض کنی و‌اخرش دیدی نه دوست پسرت به میلته نه مامان بابات بزنی زیر گریه
بعد تا خود شب شبیه اون حیوونه خوشگله بشی:دی

عزیزم مثه اینکه برنامه اوقات فراغت تو خیلی کامل و دقیقه:دی
آفرین...کاش از اول منم این برنامه رو اجرا میکردم:دی
حالا نمیشه اینقدر الکی بخندم تا شبیه اون حیوون خوشگله نشم؟؟؟ماماننننن..گریهههه
:دی

رها(ستایش) یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ب.ظ http://setayesh07.blgofa.com

عزیزم بر اساس یافته های پزشکی این حالت کما در هوشیاری فقط در افرادی رخ میدهد که هنوز نگران نمرات امتحانیشان هستند...

باور کن اصلا نگران نمره هام نیستم...الان فقط یکدونه اش مونده که از نتیجه اون خیالم راحته....

خانومی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ب.ظ http://dream-life.blogfa.com

ترم تابستونی؟؟؟
تو این گرما؟(شکلک کج و کوله)
البته شنیدم استادا تو ترم تابستون باحال تر می شن(نیشخند)

اوهوم!
گریههههه!
بعضی هاشون آره..ولی از شانس من اولیش که اصلا قصد با حال شدن نداره:دی

خانومی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ http://dream-life.blogfa.com

در مورد کما هم خدا شفای عاجل عنایت کنه(نیشخند)
ولی خودمونیم منم اینجوری شدم بد دردیه مادر

الهی آمییییین:دی
آره خیلی...

francois یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

سلام ساندی عرض کنم که ترم تابستانی بد نیست به شرطی که بازدهی داشته باشد و وقت دانشجویان بیخود تلف نشود همینطور من با پر کردن اوقات فراغت با هر کلاسی و به هر شیوه ای مخالفم به دلیلی که ذکر کردم البته یک دلیل کم بازده بودن ترم تابستانی بی حوصلگی اساتید و نیز شرایط آب و هوایی است
تابستان خوبی داشته باشید

سلام
بله همینطوره...برای من ترم تابستونی با بقیه ترم ها فرقی نمیکنه...در هر حال من سعی میکنم از کلاسهای ترم تابستون هم استفاده کنم.
این استادهایی که باهاشون کلاس گرفتم ظاهرا اصلا بی حوصله نیستن!
ممنون ..شما هم همینطور.

شیوا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.shiva34.blogfa.com

سلام عزیز دلم
چطوری ؟
من بمیرم و تو رو تو کما نبینم
بببببببببببووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسس

سلام خوشگلم
خوبم
خدا نکنه فداتشم
بوووووووس

شیوا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.shiva34.blogfa.com

سلام عزیز دلم
چطوری ؟
بمیرم و تو کمانبینمت

سلام
خدا نکنه عزیز دلم

نیلوفر یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ http://ajoojmajooj20.blogsky.com

لینکتون کردم عزیزم

ممنون عزیزم..من هم همینطور

مهتاب یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ http://mahtab200763.blogfa.com/

ترم تابستون که به معنی واقعی کلمه تابستونو نابود می کنه، من پارسال فقط دو واحد داشتم تابستون، دو تا آزمایشگاه، اما نمی دونی چقدر سخت گذشت... هیچ روزی بیکار نبودم

ولی آخرش خوبه، آدم نگاه می کنه می بینه از دست چند تا دیگه از درس ها هم راحت شده!

کلاس ورزش هم خیلی خوبه واسه تابستون ... اگه وقت داری حتما ورزش هم برو :*

اون کما که گفتی تا حالا واسه منم شده، مثلا از صبح پا می شم هزارتا کار می کنم، عصر یهو یادم می افته ای داد بیداد فلان کارو باید تا شب تموم کنم ... بعد زود می رم سراغش می بینم همشو انجام دادم!!! سر حرف زدن هم همین طور! فکر کنم علایم پیری باشه مادر! :دی

بوسسسسسس :*

من پارسال هم کلاس گرفته بودم...یکمی سخته ولی خب اگه با استاد مورد علاقه ات که در طول سال فقط یک کلاس میذاره اونهم همیشه پر کلاس بگیری ارزششو داره..نه؟
آره..خیلی...هر چی بیشتر پاس بشه آدم خیالش راحت تره
فکر نکنم وقت بشه..ولی ممنون..سعی میکنم.
آخ آخ خیلی بده...آره مادر فک کنم کم کم دارم پیر میشم:دی
بوووووووووووووووووووووووووس

یاسی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

نهههههههه! من یه عالمه کامنت گذاشتم انگار پرید!
ساندییییییی

جدی؟..کی؟:(
جانم....

من یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ http://who-iis-who.blogfa.com/

نمره ی انشای شما هم شد ۱۸ بدون هیچ دلیل موجه و غیر موجهی !!!

خانم اجازه؟....چرااااااا؟(گریههههه)
وووی چه خانم جدی:دی

همسر آقا فرزاد(م) دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.farzad-r59.blogfa.coml

من همه جا شونصدم میشم هاهاها یه خرده هم تعجب...سلام خوش به حال خودم که حداقل دغدغه درس ندارم ولی هزار بار بیشتر استرس و نگرانی دارم( یه عالمه گریه) خوبی؟ میتونم بپرسم رشته ی شما چه چیزی هست آیا؟ چه پررویی هستم من نه ؟؟؟؟؟

خسته نباشی عزیزم:دی
سلام...خوش به حالت...آخی چرا؟
ممنونم
بله..من رشته مدیریت می خونم...چند وقته یک رشته دیگه هم می خونم به نام حسابداری:دی
نه بابا این حرفها چیه عزیزم...بوس

همسر آقا فرزاد(م) دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.farzad-r59.blogfa.coml

من همه جا شونصدم میشم هاهاها یه خرده هم تعجب...سلام خوش به حال خودم که حداقل دغدغه درس ندارم ولی هزار بار بیشتر استرس و نگرانی دارم( یه عالمه گریه) خوبی؟ میتونم بپرسم رشته ی شما چه چیزی هست آیا؟ چه پررویی هستم من نه ؟؟؟؟؟

جواب دادم...دوبار کامنت گذاشتی...

نرگس دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ق.ظ

همیشه جایی برای شکر هست! امتحانای من 17 تیر تموم شد و شنبه همین هفته کلاسای تابستون دانشگام شروع شد !

بله...خدا رو شکر!
آخ..پس تعطیلا شما کوتاهتر از من بوده!
چرا آدرس نذاشتی عزیزم؟

سیب مهربون دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ق.ظ

سلام ساندی
خوبی؟

سلام عزیز دلم
ممنون..بوووووووووووس

کلاغی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام چطوری؟هنوزم در کما به سر می بری؟ای بابا بی خیال دخمل گلم.
این ها همه از تاثیرات رژیمه مادر....
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام
خوبم مرسی...
نه زیاد..فک کنم سطح هوشیاریم داره میاد بالاتر:دی
چشم مامی جونم...نیششش
جدی؟..چه کشف مهمی..(خنده)
فداتشم..بوسسسسسسسسس
راستی پس چرا خبری نشد ساعت ۹؟...شونصد ساعت همینطور منتظر خبر بودم!

غریبه دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://quotidien.blogfa.com

آره بابا من همیشه اینجوریم !!
این اسمایلی ها چی شد پس ؟
اصلاٌ و اصلاْ دلت رو به برنامه های صد تا سه غاز تلویزیون خوش نکن ... برو واسه خودت حال کن

عجب!پس خیلی ها مثه من هستن...
نیدونم...خب شماها هم یه ایمیل بفرستید شاید زودتر جواب دادن...
...من کلا در روز شاید خیلی تلویزیون نگاه کنم بشه ۱ ساعت...:دی

رز سفید- زهرا دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

تا حالا شده یه کارایی انجام بدی بعد هر چی فکر کنی یادت نیاد اون لحظه چیکار کردی. من بهش میگم عالم هپروتی

آره شده...بعضی وقتها اینجوری میشه!
فک کنم این یه یکمی از هپروت پیچیده تره!

نوشته بر باد دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://tadi.blogfa.com

تلویزیون که همیشه برنا مه هاش این طوری بود والان هم بدتر شده..... الان تو جامعه ما کسی به فکر دیگری نیست .این خود آدمه که باید خودشون از این منجلاب نجات بده.این در مورد اوقات فراغت هم صدق می کنه....خوشحالم که حداقل تو برای تابستونت بر نامه ریزی داری.......تداعی

بله ..درست میگی...دقیقا اگه به فکر خودت نباشی تو سیل روزمرگی ها نابود میشی...مرسی عزیزم

کلاغی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام متاسفم که نتونستم زودتر بیام تصادف بدی کردم نصف ماشینم له شده ...گرفتارم الانم به خاطر تو اومدم....

سلام..واااای راست میگی؟؟؟؟
خیلی ناراحت شدم..امیدوارم خودت خوب باشی...
میفهمم الان چقدر اعصابت داغونه ...فدات شم عزیزم...مواظب خودت باش

بنفشه دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ http://banafshehh.persianblog.com

ساندی جون سلام خوبی؟ آره برای من خیلی پیش اومده.. مثلا سوار ماشین شدم و نیم ساعت هم رانندگی کردم و تو فکر یه چیز دیگه بودم.. وقتی رسیدم به مقصد اصلا یادم نمیامد که من کی و چه جوری رسیدم..

سلام عزیزم
مرسی...
واقعا خیلی جالبه..اکثر خواننده های وبلاگم این حس رو تجربه کردن...من خودم بعدا که یاد این احساس و اتفاقات اون میفتم خیلی تعجب میکنم....

سپیده دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.mishkas.persianblog.com

سلام میگم چه حوصله ای داری من یادمه هیچ وقت در طول دوران دانشگاه نتونستم خودمو راضی کنم ترم تابستونه بگیرم اما خوب ..موفق باشی عزیزم

سلام
خب بلاخره آدم گاهی مجبوره دیگه....
ممنون عزیزم

لاله دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://mehdijoonam.persianblog.com

سلام ساندی جون... ایشالا که ترم خوبی داشته باشی... از برنامه های تلویزیوت ایران خبر ندارم... ولی اگه ماهواره داشته باشی حله! همیشه یه چیزی هست که ببینی... سریالای قشنگ میذارن...
خوش باشی ایشالا

سلام لاله جون...
ممنون عزیزم...همون بهتر که خبر نداری..واقعا غیر قابل تحمل هستن!
ماهواره هم آخه گاهی اوقات برنامه خوب داره...ولی خب معمولا بهتر از تلویزیون خودمونه...
مرسی خانم...شما هم همینطور

باران سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

شیدااااااا جووونم سلام
خوبی؟
خانومی این بلاگرد فیلتر شده کار نمیکنه(گریههههههههههههههههههههههههههههههههه)
راهنماییم کن میسی گلم
بووووووووووس

سلام عزیزم
ممنون
فک نکنم...ولی کلا صفحه ش نیست..معلوم نیست چه بلایی سرش اومده.(عصبانی و ناراحت)
صبر کن بفهم چی شده..حتما بهت میگم
بووووس

مونی سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ

چرا نیستی ساندی جونم ؟

ببخش..این چند روز کلاس داشتم.

سیب مهربون سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام خوشگلم
خوبی؟
خوشی؟ خسته نباشی...

سلام عزیز دلم
ممنون
...
فداتشم

اوریانا فالاچی سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.mywalls.blogfa.com/

این مدلی زیاد بودم..
کما در عین بیداری و هوشیاری..
تقریبا تمام لحظه های من اینجوری میگذره..

خیلی سخته...
امیدوارم یه اتفاق خوب رات بیفته تا کمتر این احساس رو تجربه کنی...

سپیده سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ

مرسی از تبریکت عزیزم منم برات آرزوی بهترینهارو دارم

ممنون عزیزم

هستی سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://hastilife.persianblog.com

وااای خیلی سخته بعدازیه مدت تعطیلی بخوای بری دانشگاه اشکال نداره خوبه که ترم تابستون گرفتی واحدهارو میگیری زودی پاس میکنی ایشااااله.منم گاهی وقتاتو فکرم مثلا دارم بایکی دیگه حرف میزنم الکی جواب میدم آره یا نه .به هرحال مواظب خودت باش.بیاپیشم خوشحال میشم...

آره..مخصوصا تو این گرما!

چه جالب..من به این نتیجه رسیدم خیلی ها اینطوری هستن..
ممنون عزیزم...حتما.

شاذه سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

آیییییییی مردم از خوشی و ذوق و تفریحات تابستونی!!! ظرفامو شستم بچمو عوض کردم لباس شسته ها رم جمع کردم... تفریح دیگه ای سراغ دارین من بکنم؟!!!

آپم. هر کار کردم بلاگرد باز نشد که نشد:(

وای شاذه جون...چقدر برنامه تفریحی داری برا تابستون:دی
من فک کنم اینقدر برنامت کامله دیگه احتیاج به معرفی تفریح جدید نداری!
نمیدونم بلاگرد چه بلایی سرش اومده...:(
میام..

سیب مهربون چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام ساندی نازنین
خوبی؟
خوشی؟

سلام عزیزم
ممنون...
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد