آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

ساندی در سرزمین عجایب!

سلام به همه دوستای خوبم
این چندروزه یکمی سرم شلوغ بود.  قرار بود دیروز امتحان میان ترم باشه که به یکشنبه هفته بعد موکول شد.هم استاش سختگیره و هم درس سختیه...
از همه شما به خاطر حرفهای قشنگی که توی پست قبل نوشته بودید ممنونم

من واقعا نمیتونم درک کنم بعضی ها در مورد شعور دیگران چه فکری میکنند!...من گاهی وقتها برای بعضی آشناها مشاوره کنکور و انتخاب رشته آزاد و سراسری میکنم(به طور رایگان!)...همشون هم دانشگاه قبول شدن و الان دارن تو سالهای مختلف درس می خونند...امسال زمستون برادر زاده یکی از اشناهامون می خواست توی کنکور شرکت کنه...خلاصه یک شب خودش به اتفاق کل خانوادش شام اومدن خونه ما تا فرم کنکور دانشگاه رو براش پر کنم و یکمی هم راجع به مسائل کنکور و رشته ها توضیح بدم... وقتی اومد خونمون و نشستیم که دفترچه رو بخونیم و فرم پر کنیم من  هر یک دقیقه‌ یکبار از آی کیو این دختر ِاین شکلی میشدم... .. اخرش به دلیل جلوگیری از اقدام به قتل عمد،! بهش پیشنهاد دادم بره یکمی استراحت کنه من خودم کل فرم رو پر میکنم...بعد از اینکه کارم تموم شد تازه موقع توضیح دادن رشته ها و رتبه و تراز و درصد دروس بود...خلاصه برگشت گفت می خوام روانشناسی دانشگاه تهران بخونم!...چون دوست دارم رشته ام توش ریاضی نداشته باشه و لطیف و رمانتیک باشه...!!!حدودا پونصدتا سوال کرد و من مجبور شدم هر سوالو پونصد دفعه  توضیح بدم ، بعد از اون شب هم دوسه بار در مورد برنامه ریزی و...تلفنی و حضوری براش توضیح دادم که ماحصل تمام این مشاورات اموزش و غیر آموزشی سفید شدن یکعدد از موهای سرم بود

خلاصه دیروز همون فامیلی که این دختر خانم برادرزاده اش بود با من تماس گرفت:
من:بله؟
فامیلشون:سلام..خوب هستین؟
من:مرسی..شما خوبید؟
...
...

(اینا قسمتهای غیر مرتبط به ماجرا بود! )
فامیلشون:راستی یک خبر خیلی خوب...

من:بفرمایید...

فامیلشون:م...رشته روانشناسی بالینی دانشگاهِ تهران روزانه و دانشگاه قزوین و دانشگاه پیام نور کرج و یه دانشگاه دیگه تو تهران قبول شده..رشته روانشناسی بالینی دانشگاه تهران رو انتخاب کرده بخونه..رتبه اش هم سه رقمی شده...

من:...

فامیلشون:آره خلاصه چهارتا دانشگاه قبول شده ..امروز بهم خبر دادن.امشب هم به مناسبت قبولیش تو دانشگاه مهمونی گرفتن...

من:تبریک میگم ،ببخشید ولی الان فقط رتبه ها رو اعلام کردن ، کسانی که مجاز شدن حق دارن توی قسمتهایی که مجازند انتخاب رشته کنند،تازه شهریور  معلوم میشه هر کسی چه رشته و دانشگاهی قبول شده..یه عده هم ممکنه قبول نشن!

فامیلشون:نه،خودش به من گفت که دانشگاه تهران و ۳ تا دانشگاه دیگه قبول شده شاید امسال فرق کرده شما خبر نداری...!!!

من: ولی اونشب که شما با خانواده اومدین منزل ما اگه یادتون باشه من برای ایشون دفترچه رو پرکردم و توضیح دادم که باید چکار کنند...

فامیلشون:(اصلا به روی خودش هم نیاورد که شنیده من در مورد دفترچه و اونشب چی گفتم!)خلاصه امشب دارم میرم خونشون..حالا خودم باید ببینم چه تصمیمی می خواد بگیره...دانشگاه الزهرا هم خیلی خوبه...شاید رفت اونجا روانشناسی بالینی خوند...

من:...بله...خواهش میکنم!!!

....

فامیلشون:خب تا دیرم نشده دیگه برم...خداحافظ!

من:...

پی نوشت:این فامیلشون مثلا مهندسه!...

نظرات 53 + ارسال نظر
فاطمــــــــه کــــوچـــــولــــ چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.eshgh-zibast-vali.blogfa.com

سلام ساندی جون از آشنایی باهاتون خوشبختم

میآم پست ها ت رو میخونم الان پایه ای بترکونیم کامنت دونی ها رو :D

سلام عزیزم...
منم همینطور...
لطف میکنی...
فکر کنم یکمی دیر کامنتت رو دیدم!البته یکمی هم برا اینکارها پیر شدم دیگه:دی

شاذه چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

بالاخره نمیشه که پز نداد!!! تو هم نگیر که داره چاخان می کنه:) فرض کن طرف پروفسوره:))

بله..ولی پز چیزی که وجود نداره دیگه خیلی با حاله:دی
اولش به روی خودم نیاورده بعد که دیدم کار داره به جاهای باریک میکشه مجبور شدم حالشو بگیرم:دی....البته اونهم که پرووووو اصلا به روی خودش نیاورد!:دی

خانومی چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://dream-life.blogfa.com

من شکلک خنده می خوامممممم
خیلی باحال بود اینا احتمالا ژنتیکی باهوشن

منم می خوام...ولی همش الکی میگن میزاریم:دی
احتمالا از نژاد خرگوشهای آفریقای جنوبی هستن:دی

خانومی چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:10 ب.ظ http://dream-life.blogfa.com

من برای یه نفر این دفرچه و فرم و بند و بساطش رو توضیح دادم موهام ام اس گرفت حالا خوبه با این ای کیو فقط یه تارش سفید شده!!

من قبلش چندتا قرص آعصاب خورده بودم وگرنه ااحتما موهای منم سرطان اعصاب میگرفت:دی....

لاله چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://mehdijoonam.persianblog.ir

وااااااای سوتی رو داشتی؟؟ طرف چه خالیبند بوده!!! به روی مبارک هم نیاورده... احتمالا هم زنگ زده از تو تشکر کنه یادش رفته... هه هه....
ایشالا امتحانتو خوب بدی ساندی جون

آره...فک کنم اینها هر روز صبح یه قرص توهم زا می خورن اینها از اثرات اون قرصه ست:دی
فداتشم...ممنون

سیب مهربون چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

عجب ای کیویی
بابا دیووونه نشدی
شایدم شدی
ولی اون دیونت نکنه منکه نمردم
عین امروز هی اذیتت می کنم

فک مال اینها به جای آی کیو....یو کیو بوده:دی
دیوونه که نشدم ولی نزدیک بود مجددا دچار قتل عمد بشم:دی
اینحرفها چیه...تازه کلی هم بهمون خوش گذشت در طراحی وبلاگ (چشمک)
بوس

سیب مهربون چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ

احیانا رشته دیگه ای مد نظر نداشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فک کنم مهندسی برق و پزشکی هم می خواست بخونه چون زیاد رمانتیک نبودن نرفتش!!!!

خانومی چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

وای تورو خدا مردم چه قدر احمق و پررو هستن ها!!!!!!!!!
فکرم می کنن هیچ کس نمی فهمه آخه!!!!!!!!!!
راستی تو که انتخاب رشته می کنی میدونی داداش من که 5000 شده می تونه مشهد قبول شه یا نه؟ شبانه....
بچه ام فقطم عمران می خواد.... ما که میگیم محاله قبول شه....ولی خودش می گه دوست ندارم شهر دیگه ای .... فقط شیرازم دوست داره که اونم بعید میدونم قبول شه....

از پرو هم یکمی اونطرف تر بود...
عزیزم بستگی داره توی زیر گروه عمران چه درصدها و رتبه ایی داشته باشه...اگه تو این زیر گروه رتبه اش خوب باشه..احتمالش هست شبانه یک شهرستان( البته مشهد و شیراز رو بعید میدونم) قبول بشه..البته یکمی احتمالش ضعیفه...

انار بانو چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ

عمرا اول باشم اما محض احتیاط اووووووووووووووووووول:دی

خوشم میاد خودت باهوشی میدونی:دی

انار بانو چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ

بله اول نبودیم شدیم قیریلیوم:دی

ببین اون سرشار از هوش بوده ایراد از من و تو هه که نفهمیدیم دهههههههههههههههههههههههه

نه عزیزم...هشتم شدی:دی
آره واقعا مادر...الان دوره زمونه عوض شده :دی

francois چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

سلام ساندی به نظر من مشورت خوب است اما شرایطی هم دارد اول اینکه مشاور به آن مقوله آشنا باشد و بر تمام جوانبش تسلط داشته باشد و شخص مشورت کننده هم در رد یا پذیرش نظر مشاور آزاد است ولی باید بداند که خودش باید انتخاب آخر را انجام دهد چون مشاوره امری اجباری نیست و به همین سبب اگر به نتیجه دلخواهش نرسید حق گلایه کردن از مشاور را ندارد چون خودش انتخاب اشتباهی کرده است الان هم که بحث انتخاب رشته سوژه روز شده است از خانواده های عزیز خواهش دارم فرزندانشان را در انتخاب راه آزاد بگذارند اجبار اکیدا ممنوع است

سلام
من متوجه ارتباط حرفهاتون با پستم نشدم ولی در هرحال ممنون!!!!

دختر ۲۰ ساله چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.20sale.blogfa.com

عزیزممم سلاممممممممممم
خوبی خوشی ؟؟؟
بابا چه فامیلایی داری هااااااااااا :))
عقل کل بوده یارو :))
بعدشم همه مهندسا که اینجوری نیستن کههه :دی اههههه
( شووش مهندسه ...اِهم اِهم :)) ....)




پسته قبلت خیلی با احساس و قشنگ بود....

سلام عزیزممممم
ممنون...مرسی
فامیلمون نبودن خداروشکر...آشنا بودن:دی
فک کنم زیادی عقلش کلی بوده:دی
اهان از اون لحاظ....بلههههه ...حتما:)
فداتشم....ممنون

طیبا چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.tibastar85.persianblog.ir/

این عجیب ترین چیزی بود که من شنیدم :-o واقعا در نوع خودش بی نظیر بود ;-)

منم همینطور:دی
شاید به عنوان پدیده کنکور ۸۶ عکسش تو روزنامه چاپ بشه:دی

یاسی چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

واااااااااای! عجبا! این طرف هم آبروی هر چی مهندسسه برده!

من متعجبم این خودش چطوری مهندس شده:دی

کلاغی پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام دخمل نامرئی خوبی؟
من که از این پست چیزی نفهمیدم.یا من خنگ شدم یا ...ولش کن فکرکنم همون اولیه که گفتم.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام خانم مرئی...مرسی
چرا؟..اینکه خیلی ساده و روون بود..شاید نوشتن من ایراد داشته:)
در هر حال ممنونم که خوندی....
بووووووووووووووووس

ماریا پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام احتمالا این کسی که باهاتون تماس گرفت هم ممهندسی شو همین جوری گرفته حالا خودمونیم میخواسته خالی هم ببنده ای کیو ش رو نداشته باید تا شهریور صبر میکرد من که جات بودم به روش میاوردم تا دیگه خالی نینده

سلام...
آره فک کنم:دی
همینو بگو...اخه خالی بندی اینقده تابلو:دی

ماریا پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

خرسند و شادانیم که نظرات تائیدیه هستن و بنده اول نشدم

عزیزم تو همیشه اولی(چشمک)

رها(ستایش) پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ق.ظ http://setayesh07.blogfa.com



سلام ساندی جان


ممنون من الان خوبم

اما خدایش چرا به ایهام جملات توجه نمیکنی(شکلک خنده)

منم ریییییسسسسسس

میدونی که ؟؟؟؟

اما راست میگی ها ...!!!!

واسه رییس ها همه جا کار هست(شکلک نیشخند)

خوببببببببببببببییییییییییییییییی؟


لینکم خودت مختاری اما منم میلینکمت...

بای

سلام عزیزم
خدارو شکر...
عزیزم منم چون توجه کردم اونو گفتم دیگه:دی
اوهوم...
:دی
ممنون....
منم لینکت کردم خانم گل...
فدات

همسر آقا فرزاد(مرمر) پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.farzad-r59.blogfa.com

ایول عجب خنگی بوده ایین دختره من فچ کنم آخرش بره دانشگاه شریف مهندسی برق بخونه اونجا موفق میشسه حتما :دی

حیف اسم مقدسه خنگ که با اسم این دختره لکه دار بشه:دی
منم فچ کنم احتما الان یه دعوت نامه از هاروارد اومده رفته اونجا ببینه از دانشگاهش خوشش میاد یا نه:دی

ماریا پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام مرسی خدا همه رو بیامرزه

سلام عزیزم
الهی آمین

مریم پاییزی پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ http://man0o-del.blogfa.com

سیلاااااااااااااااااااااااممممممممممم

ساندی جون رفتی سرزمین عجایب چی کنی گلم؟ بیا بیرون بذار این آلیس بره سر جاش بشینه بابا اعصاب ما رو خرد کرد از بس دنبال خرگوشش گشت :دی

بابا عجب استعداد کشف نشده ایه این فامیلتونا ! قزوینم که قبول شده ماشالا ! نکنه دانشگاه بین الملل قبول شده باشه ( غشیییییییییییدن )

سیلااااااام سلووووووم :دی
همینجوری برا تنوع رفتم قیافه آلیس براتون تکراری نشه:دی
فامیلمون نبود خدارو شکر...یه آشنا بود!...فچ کنم الان دیگه در عرصه بین المللی استعدادش کشف شده:دی
باید درس عبرتی باشه برای من و تو.....(خندههههه)

عروسک خانوم پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام ساندی جونم
ان شاء الله که امتحانتو عالی بدی من حسابی دعا میکنم
خیلی بامزه بود یه چیزی در این مورد یادم اومد وقتی که من از جلسه کنکور برگشتم رفتم خونه مامان بزرگم تا از در رفتم تو پسر داییم گفت قبول شدی؟؟؟
واقعا که بعضی ها خرگوش با هوشن
خیلی دوستت دارم
هزار تا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیز دلم
ممنون عزیزم..فداتشم
وای چه باحال....منم گاهی با این سوالهای فیلسوفانه مواجه میشم...خیلی با نمکه!!!
منم خیلی دوست دارم...
قربونت برم...بوووووووووووووووووس

مونی پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ

ساندی جونم آخه یعنی چی؟ تو رو چی فرض کردن ساندی جونم؟

نیدونم یعنی چی...!
احتمالا منو چیزی فرض نکردن..خودشونو در حد المپیادیها فرض کردن:دی

بهاره پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.khuneye-eshgh.com

سلام ساندی جونم:-) خوبی؟؟
مرسی عزیزم که اومدی پیشم و حالمو پرسیدی، پام خداروشکر خیلی بهتره.
واقعا عجیبه!!!!! چه جوری تونسته همچین حرفی بزنه که فلان دانشگاه قبول شده!!!!! خیلی ختده داره! مخصوصا اون مهندسه که می خواسته مهمونیش هم بره! :دی
خلاصه خیلی باحال بود، کلی خندیدم:دی

سلام عزیزم....ممنون
خواهش میکنم عزیزم...خداروشکر
حالا فکر کن تو مهمونی جلوی اونهمه آدم چطور اینحرفهارو تعریف کردن...خیلی خنده داره:دی

سپیده پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.mishkas.persianblog.ir

خوب دیگه همه جور آدم تو این یه وجب جا پیدا میشه اونوقت اگه اینا نبودن که دنیا خیلی جدی میشد

آره واقعا خوب گفتی:دی

مهتاب پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://mahtab200763.blogfa.com/

آخ آخ از دست این آدما!

منم خیلی وقت ها گیر این ها می افتم

تازه بازم شانس آوردی از نتیجه اش راضیه! وگرنه احتمالا همه چی رو می انداخت تقصیر تو

:دی :**************

پس خدا بهم رحم کرد:دی
فچ کنم اونموقع میگفتن این زتبه اش یک بوده سازمان سنجش گفته چون یکی دیگه دفترچه اش رو پر کرده رتبه اش شده یک ملیون و یک....:دی
:**********

محمود پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ب.ظ http://bong.blogfa.com

نمیگفتی میزاشتی بیشتر بخندیم

اتفاقا منم آخرش اینو گفتم که خنده هاتون تکمیل بشه!

قهوه پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ب.ظ http://felanbineshan.blogfa.com

سلام خانومی.
خوبی. به به پس باید مشاور خوبی باشی. ای کاش وقتی منم انتخاب رشته می کردم تو پیشم بودی. ایندفعه همه موهای سرت سفید میشد.(وای چرا اینجا شکلک نداره). آخه من مرغم یه پا داره.
ولی دلم برای این دختره سوخت. اگه هیچ دانشگاهی قبول نشه چی. وای بیچاره. ایشاالله قبول میشه.

سلام عزیزم
ممنون...نه خیلی...یه چیزهای کوچولویی بلدم
شما خیلی باهوشی...فک کنم اون یه تارمو که سفید شده بود هم دوباره رنگی میشد(چشمک)
اینقدر دروغ گفتن نمیدونم واقعا رتبه اش سه رقمی شده یا نه!..اگه شده باشه حتما قبول میشه...
مرسی مهربون

مریم خانومی پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی ؟
واییییییییییییییی ( ایموشن تعجب )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!‌

این مهندس بوده مثلا !؟؟؟؟؟؟؟؟‌
خدا شفاش بده :)) .

ایشالا دیگه نیاد پیشت مشاوره :دی . می ترسم به قرینه ی اون قبلیه یکی دیگه از موهاتم سفید بشه :))

میگم خانومی من شما رو لینک می کنم با اجازه که دیگه دسترسی مستقیم داشته باشم :دی

بوس بوس

سلام عزیزم
مرسی
:دی!
الهی آمین...:)
ایندفعه فک کنم کل موهام یه جا سفید بشه:دی
خواهش میکنم عزیزم....ممنونم...منم لینکت کردم.
بوس بوس

نازنین پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام ساندی جونم

باورم نمیشه اینقدر ادم اینجوری پیدا بشه عجب رو مغز ادم اسکی میرن ..اما دل ادم هم می سوزه واسشون ///

سلام عزیزم
واقعا..تازه اونم اسکی رو چمن:دی
آره...منم دلم یکمی سوخت...

نوشته بر باد جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ق.ظ http://tadi.blogfa.com


اتفاقا وقتی داشتم اینو می خونم چشمام چار تا شد که :تازه رتبه ها اعلام شده پس چه طور..... واقعا بعضیها چقدر عجیب غریب هستند...
راستی حرفهایی که بهم گفتی خیلی بهم انرژی داد..... ممنون

.............................................................................................................................تداعی

منم اولش که داشت میگفت فک کردم این یه کنکور جدید غیر سراسری آزاد بوده که این شرکت کرده:دی
خیلی خوشحالم عزیزم...خواهش میکنم

من جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.com/

ای جیگرتو برم جیگر که اینهمه جیگری ....چه باحال بود .. میگم یه ذر ه بیا روان گاو ما را بکاو ( خنده ) خیلی دلم برات تنگ شده /// میگم کجا بودی این مدت ؟؟ دلبرررررررررررررررررر :دی .. اینجا هم که هنوز آیکن نزاشته .. منم تو بلاگ اسکای یه وبلاگ زدیدم که گذاشتم واسه روز مبادا .. فعلا سکرته .. ییهو دیدی زد و بلاگفا قاط زد...رفتیم اونجا .. اگه دیدی آب دریای بلاگ اسکای خشک شد بدون پای من رسیده به اونجا =((

(شکلک لپ گلی از خجالت)
فداتشم...عزیزم به شرطی میام که ای کیو گاوتون خیلی بالا نباشه ها ها:دی
منم همینطور...همین دوربرها وبلاگ شماهارو می خوندم..وسطاش هم میرفتم دانشگاه و میومدم(چشمک)
آره...اعصابمو خورد کردن..اینها هم مثه فامیل اون دختره خالی بستن:دی
جدی؟..خب پس همسایه شدیم دیگه....هر وقت اسباب کشی کردی خبر بده عصر ها با هم بریم خرید:دی
عزیزم شما بیای اینجا احتمالا از در و دیوار اتفاقهای خوب خوب میریزه پایین:)
ممنون به خاطر این کامنت قشنگت خوشگلم
بوس

باران جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

شیدا جوووونم سلام
واقعا کلی به اون دختره و فامیلشون خندیدم...البته خیلیا تو کنکور خوش خیالن و حتی فک میکنن بیشتر دانشگاهها پزشکی داره و اونایی که سال اولشونه و تو خونه کسی کنکوری نداشتن معلومه زیاد سر در نمیارن از دفترچه و انتخاب رشته و....
عزیز دلم بازم تشکر میکنم بابت بلاگرد درست کردی برام
بوووووووووووس گلم

سلام عزیزم
منم همینطور...البته یکمی هم از خالی بندی اونها تعجب کردم:دی
آره...بعضی ها واقع بین نیستن.
خواهش میکنم خوشگلم...کاری نکردم....خوشحالم که تونستم یه کار کوچولو برات انجام بدم
فداتشم...بوس

مریم جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ http://mayjoon.blogfa.com

اولش که حرف از آی کیو زدی فکر کردم داری زود قضاوت می کنی ولی وقتی تا آخرش خودندم داشتم هی خندم گرفت. یه فکری هم به حال من که از سر کار اینها رو می خونم بکن. حالا همکارا فکر می کنن این دختر دیونه است که هی می خنده.

(خنده)
عزیزم جمعه ها هم مگه میری سرکار؟...
همکارات بیخود فکر میکنند...باید فکر کنند این دختر خانم خیلی خوش خنده و با انرژیه:دی
بوس

رها جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.my-lifee.blogfa.com

:-o :-o :-o :-o =)) =)) =)) =)) =)) بابا اینا دیگه کی بودن!!!
مردم دیگه پٌز دادن هم بلد نیستن :)) !
خوب شد زنگ نزد بگه فارغ التحصیل شده!!
میخواستی بپرسی ازش کجا کنکور داده.منم برم همونجا بدم:D

:دی
از اقوام انیشتن بودن احتمالا:دی
آره واقعا..دوره زمونه عوض شده!
نه عزیزم اینجا که این کنکور داده مال نوابغ المپیادی فوق دانشمندِ
فچ کنم بررسی کردن تا الان همین یه مورد تونستن کشف کنن..میگن این پدیده صدسال یه بار کشف میشه:دی

لاله جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ب.ظ http://mehdijoonam.persianblog.ir

مرسی خانم گل... واقعا ممنون

فداتشم عزیزم...بوس

قهوه جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://felanbineshan.blogfa.com

حتما عزیزم. خوشحال میشم. منم تو رو لینک می کنم پس.

ممنون خانم....لطف میکنی...بوس

رها جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.my-lifee.blogfa.com

ای وای ..چه بد! من فک کردم اومدی امر خیر از اون لحاظ:d
راستش نمیدونم چه طوری میتونم عضو بشم .کامنت قبلیتو خوندم.ولی چون نتونستم عضو بشم توش ، نشد راهش بندازم..
خلاصه ما رو همکاری شما حساب باز کردیم قربان:d:-p

هوم؟!..حالا بزار دانشگاه قبول شدی سال دیگه شاید یهو از اون نظر هم برا امر خیر خدمت رسیدیم:دی
یه کامنت برات گذاشتم...اگه نشد بیا بیا بگو اون موارد بگو خودم عضویتت رو درست میکنم...(چشمک)
خواهش میکنم خانم!...بنده در خدمت کمک به اسلام و مسلمین هستم:دی

هدیه جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام به ساندی عزیز
این که حالا خوبه .
من دوستم دانشگاه بیام نور رشته مدیریت قبول شده بود ولی میگفت : نخیر حقوق دانشگاه تهران میخونم .
من که هیچوقت با این جور ادما بحث نمیکنم . بذار تو دلشون خوش باشن .
با این جور ادما صحبت کردن مثل کوبیدن میخ به سنگه .
فقط باید تاییدشون کنی
مواظب خودت باش عزیزم

سلام عزیزم
وای مثه اینکه اون دوستت اوضاعش از ایناها وخیم تر بوده:))
منم فقط ۱-۲ جمله میگم که بفهمن من اصل موضوع رو میدونم بعدش دیگه زیاد اهمیت نمیدم که اعصابم داغون نشه!
ممنون هدیه جون...

مهتاب شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ق.ظ http://mahtab200763.blogfa.com/

نظرت راجع به دوست داشتن و آبلمبو کردن خیلی باحال بود آخه علی همیشه به من میگه دوست دارم انقدر فشارت بدم تا آبلمبو بشی!!!! :دی :دی

جدی؟...منم اینجوریم..وقتی محبتم گوله میشه طرف آبلمبو میکنم...یا مثلا محکم لپشو از دو طرف میکشم....:دی

یاس شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ق.ظ http://atre-yasmn.persianblog.ir

نتیجه اینکه مشکل همون پی نوشت آخری بود! :))

آره فچ کنم همون بود:دی

[ بدون نام ] شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ http://raveshetazkieehaghighi.blogsky.com

با سلام
آهنگ ویلاگتون دلنشین و زیباست
امیدوارم به وبلاگ ما هم سر بزنید و به ما در یادگیری حقیقت پاک فالون گونگ به مردم کمک کنید

سلام
ممنون

رها شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ http://rahaaaa.blogsky.com

واااااااااااا مردم خلن.
یعنی کسی که کنکور داده قضیه به این سادگی حالیش نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جالبه!!

شایدم خالی بندن:دی
نمیدونم چی بگم....منم از کارشون سر در نیاوردم!

غریبه شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ب.ظ http://quotidien.blogfa.com/

عجب !!
پس که این طور؟
حالا مهمونی چه طور بود ؟منم دلم خوسات حتی اگه به این دلایل ..... باشه :ی
اسمایلی هات چی شد پس ؟ !!
راستی سلام :P

بله!!
اوهوم!
عزیزم من که اونجا نبودم...باید در این مورد مورد از فامیلشون بپرسی:دی....خب کاری نداره..تو هم بگو کنکور قبول شدم..مهمونی بگیر...(خنده)
نمیدونم...این بلاگ اسکایی ها هم مثه این دختره خالی بند بودن ظاهرا!!!
سلام...خوبی؟!

نوشی شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ

جل الخالق!!!!
رتبه ها مه تازه اومده!!!!
خیلی ببخشید ولی من جای تو بودم به مهندس می گفتم اسکل جان یه رشته قبول می شن نه صد تا!!!! نمیشه ماله فک فامیلای مارو هم بدیم برامون پیش بینی کنن؟؟؟؟نیششششششش

آزه خب..منم از همین اینقده تعجب کرده بودم!
خندههههه
بابا اینها خیلی خارجین..دانشگاهشون اختصاصیه فقط فامیلهاشونو اونجا راه میدن:دی

آزاده شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ب.ظ http://blue-4ever.blogfa.com

سلام خانومی. بوووس
بعضیا فک می کنن بقیه سرشونو کردن تو برف و از هیچ چیزی هم خبر ندارن و خیلی راحت دروغ می گن. تازه بدیش اینجاس به کسی هم دروغ می گن که کاملا از اون موضوع خبر داره.
خیلی دلم می خواد بدونم با خودشون چه فکری می کنن؟؟؟
مرسی که اومدی پیشم.

سلام عزیزم..بوس
دقیقا درست میگی...اما این خود اون آدمها هستن که سرشون تو برفه و اطرافشون رو نمیبینن...یعنی نمی خوان که ببینن!
منم همینطور....
قربونت...بوس

سیب مهربون یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ق.ظ

سلام گلم خوبی؟
صبحت بهخیر...
چه خبرها...
خسته نباشید از کردم تابستونی
:)

سلام خانم
صبح شما هم بخیر
سلامتی....
مرسی(خنده)

قهوه یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ق.ظ http://felanbineshan.blogfa.com

ساندی جون بدو بیا که به یه بازی دعوتی

چشم عزیزم..الان میام

سیب مهربون یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام من اومدم
تو نیستی

سلام...
الان میام

شاذه یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ب.ظ

طبق معمول ما چندین جا پینگ نمودیم اسممان بالا نیامده:(
اگه دوس دارین بیاین

ای وای....
چشم..خدمت میرسم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد