آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

وقایع اتفاقیه!!!

سلام به همه دوستای نازنینم

امیدوارم تا امروز کلی بهتون خوش گذشته باشه،من که دقیقا از روز اول ماه رمضون تا امروز تمام افطارها تنها بودم...البته دوتاش رو کلاس ICDLبودم که موقع افطار چایی و نون پنیر گذاشتن رو میز و چون خیلی همه بهداشتی پنیر و نون رو می خوردن من ترجیح دادم یه چایی خالی بخورم تا بیام خونه و غذا بخورم!
از شنبه هم که کلاسهای دانشگاه شروع میشه،کلا من این تابستون رو یا کلاس حسابداری و کامپیوتر بودم یا دانشگاه....می خوام برم مانتو و شلوار و کیف بخرم،ابروهاموجینگولی کنم، ولی تو این هفته همه روزها کلاس دارم ،نمیدونم چیکار کنم!

خب بگذریم،یکمی بپردازیم به ماجراهای غیبت کبری من!...اون قسمت مربوط به امتحانهای پایان ترم ،میان ترم و کلاسهایی که میرفتم موضوع جالبی نداره...اصلا خودتون هر کدوم به نوعی تجربه اش کردین..فکر کنید از صبح تاشب تو خیابون از این کلاس دارین میرین به اون کلاس...هی امتحان میدین..هی مشق مینویسین.....
اما ماجرای عروسی دوستم..کمی تا قسمتی جالبه!این دوستم همکلاسی دانشگاهمه...خواهر نداره..یه روز اومد گفت من از خرید عروسی و اینها هیچی سر در نمیارم(حالا نه اینکه من خیلی تجربه دارم  نمیدونم چرا اومد به من گفت
)..همچین یه جوری هم خودشو مظلوم کرده بود!!!بعدش دوباره گفت کسی هم نیست که با من اونجور که دوست دارم همه جا بیاد...منم در یک لحظه احساس فردینی بهم دست داد...گفتم می خوای من باهات بیام؟. ..اونهم از خدا خواسته گفت کی قرار بزاریم،نه یه تعارفی ..نه یه چیزی!(میگن تعارف اومد نیومد داره برا همین وقتها میگن ها!!!   )...البته خودم هم بدم نمیومد برم.. .
در اولین عملیات بنده در نقش مادر عروس Arabic Veilبرای تهیه جهاز یک روز صبح قرار گذاشتیم بریم تجریش!خلاصه پاشدیم رفتیم دنبال روتختی و لحاف و...یه مغازه جینگولی تو تجریش بود که اونجا یه سرویس خواب 7 تیکه دیده بودیم 360 تومن بعدش آقاهه از اونجا مغازشو جمع کرد رفت پاسداران..حالا این دوستم هم گیر داده بود که من از اون می خوام....چشمتون روز بد نبینه خواهر!!!ما کل تجریش و تندیس و پاساژ قائم گشتیم از اون مدل چندتا بود ولی مغازه دارها گفتن این الان یکمی قدیمی شده ما هم مردد شدیم بخریم یا نه!!!البته تو نمایندگی لایکو سر خواجه عبد الله  و ولیعصر اون مدل دیده بودیم ولی کی دیگه حالشو داشت دوباره برگرده اونجا!!خلاصه یه مغازه رفتیم و یه سرویس 7 تیکه خوشگل صورتی که طرح جدید بود خریدیم....

بعدش رفتیم به ادامه امر خطیر جهاز خرون پرداختیم!و چندتا ساک خورده ریز آشپزخونه و چیزهای تزئینی و ....خریدم،.بعد از ظهر هم رفتیم چندجا لباس عروس ببینیم که از مدلهاشون اصلا خوشم نیومد!اینکه میگم خوشم نیومد علتش اینه که دوستم فقط در حد دستگاه حمل اسکناس عمل میکرد و همون اولش گفت هر چی تو بگی من قبول دارم!.. .شب هم با چندتا گونی !!خرید دوستم رفت خونشون من هم اومدم خونه و آخرین تصویری که یادمه تصویر تخت و بالشه!

دو  روز بعدش که بازم کلاس نداشتم رفتیم طبقه پنجم پاساژ قائم برا لباس عروس چندتا ژورنال نشونمون داد که دوستم گفت من از اینها خوشم نمیاد...بعدش رفتیم ولیعصر...اونجا چندتا ژورنال۲۰۰۷ دیدیم که این دوستم و من از دوتا مدل خیلی خوشمون اومد و همینطور اومدیم تا یهو رسیدیم امیر اکرم و تقریبا شونصدتا لباس عروس دیدیم و یک مدل سفارش دادیم که بدوزه ...نکته ایی که این وسط به نظرم جالب بود این بود که یه مدل لباس از یک ژورنال رو توی تجریش میگفت ۹۰۰-۸۰۰ تومن..تو ولیعصر حدود ۵۰۰-۶۰۰ تومن و توی امیر اکرم ۳۰۰-۴۰۰ تومن..خیلی جالب بود!!چند مدل هم تور و تاج دیدیم که یه تور بلند و یه تاج سفارش دادیم و عصری برگشتیم خونه....
خیلی طولانی شد ادامه داستان باشه برای پست بعدی....

***راستی یه سوالی داشتم من می خوام گوشیمو عوض کنم..تصمیم گرفتم n73بخرم کسی در این مورد تجربه ایی داره؟، بعدشم همه میگن گوشی تقلبی زیاد شده به نظر شما از کجا برم گوشی رو بخرم که از اصل بودنش مطمئن بشم...ممنون

تا بعد...

نظرات 29 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.raharash.blogfa

ای فردین... ای پترس...ای سانی خانوم زحمتکش و فعال...
خسته نباشی خانومی!
باز دوباره اسم لباس عروس و تور و تاج اومد من دلم غش و ضعف رفت
راستی ان 73 کارش خوبه. البته من خودم ان 80 رو تجربه کردم ولی همسر گرام یه مدت ان 73 داشت و راضی بودیم.

خواهش میکنم...من متعلق به همه هستم(شکلک ذوق مرگ شدن از تعریف!!!):دی
فداتشم...
آخی جانم....عکسهاتو که نذاشتی مام بیبینمت دلمون غش و ضعف بره برات....
جدی؟..ممنون عزیزم
بوس

لاله چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ http://mehdijoonam.persianblog.ir

سلام ساندی جون... نماز و روزه هات قبول.. .ایشالا به زودی خرید عروسی خودتو بکنی!!(البته اگه دوست داری)

سلام عزیزم...
مال شما هم همینطور....
فداتشم...انشالله عروسی شما و آقا مهدی و تموم شدن دوران دوریتون از همدیگه....بوس

خانومی چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ http://dream-life.blogfa.com

سلامممم خوشمل خانوم
پس یعنی الان درک می کنی مادر عروس شدن چه مزه ایی داره!! وای ولی خیلی سخته واقعا آدم احتیاج به همفکری داره من خودم اینگده سختم بود لباس عروس انتخاب کنم !!!
من خودم گوشیمو از جمهوری خریدم اصل در اومد !
اگه اون چیزایی که از گوشی مد نظرته بهشون بگی خودشون راهنماییت می کنن و می گن چه گوشیایی این مشخصات رو داره
منم افطارا تنهام درکت می کنم چه سخته (گریه )

سلام عزیزم
اووممممم..ای همچین..یه دوسه بار دیگه برم خرید کاملا درک میکنم!!!:دی
آره..اینگده لباس عروس دیدیم ها تا چند روز همه زنها و مردها رو تو خیابون شکل عروس میدیدم!!!!:دی
منم گوشی فعلیمو از و قبلیشو از جمهوری خریده بودم اصل بود...
آخی..من کماکان افطارها تنها هستم....بووووووووووووووس

خانومی چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com


سلاااااااااااااااام کبری جون چطوری بابا؟کجایی نیستی دیگه؟!
اهن......
در مورد گوشی من داداشم یه 2 ماهی ان 73 داشت بعد دلشو زد رفت پاکت پی سی خرید !

حوصله ندارم انگلیسی تایپ کنم خب !!!!!!!!
گوشیه خیلی خوبیه دوربین صداش که خیلی خوبه ..... مموریش کمه که باید کارت مموری بذاری
هنگ هم خیلی نمی کنه در مقایسه با مثلا ان 91.....
گوشی ظریف و خوبیه قیمتشم که الان خیلی پایین اومده.....
یه رنگ صورتی ملیحشم تازه زدن که خیلی جیگرههههههه اگه صورتی دوست داشته باشه
کلا خیلی گوشیه خوبیه
اگه اطلاعات دقیق گوشی می خوای برو سایت: جی اس ام
همه چی داره
ولی در مورد تقلبی بودنش دیگه اطلاعی ندارم!!!!!
خب مادر عروس! ایشالا عروسی خودت بریم واست خرید کنیم و لباس بدوزیم! مادر زودتر دست به

کار شو دیگه دیرررررر شد خب!

سلام ابجی!!!!فدات خوهر...شوما خوبی..اقاتون خوبن؟!!!
دستشون درد نکنه:دی
راحت باش خواهر اینجا همه خودی هستن!!!
من تا حالا صورتیشو ندیدیم...ان۷۲ صورتی داره ولی ان ۷۳ رو تا حالا نشنیدم!!من از سفیدش خوشم میاد...
اتفاقا من هر چی اطلاعات در مورد گوشی می خوام میرم این سایته...
فدات مادر...ایشالله عروسی شوما بریم خرید...خودمبیام جهازتو بخرم...
چششششششششششم انشالله این برنامه جز صدساله دوم زندگیمه!!!!
بوس

من چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.com/

حالا خوبه مادر عروس بودی .. خود عروس خانم نبودی وگرنه فوت میشدی ... چقدم عکست خوشگل بود مادرزن جان ..راجع به گوشی هم متاسفانه اطلاعی ندارم . بازم میام پیشت الان سردردددددد دارممممم

احتمالش زیاد بود..خدا بهم رحم کرد!!!
اتفاقا وقتی می خواستم این عکس بدازم رفتم چادر گل گلی نوام که گذاشتم برا عروسی دخترم رو سرم کردم...قشنگ شدم نه؟!!!
آخی...امیدوارم زودتر خوب بشی...

مهدیه چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.khabzadegan.persianblog.ir

اگر گوشی مدل ان ۷۳ بگیری. طذح فنلاند بگیر المانش زیاد جالب نیست

ممنون از لطفت...حتما

شیرین!!! چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ق.ظ

سلام ساندی جون
منم برای نزدیکترین دوستم که خواهر نداشت تمام فروشگاهای خرید جهیزیه رو زیر پا گذاشتم ..الان یاد میوفته میمونم که خدااااااااااااااااااا ما چه انرژی داشتیم اون روزا ..هی هر روز هر روز :دی (جوون بودیم دیگه)
خود کشون کردیم برای آرایشگاه و لباس و وسایل ...یادش بخیر ...
ایشالا قسمت خودت :)
دیدم فعلا نمیتونم بنویسم ..شاید یه کمی عجله کردم :-S
پایدار باشی

سلام عزیزم
جدی؟...آخی..ولی جدا از خستگی هاش احساس خیلی خوبی داره...آره خواهر..جوونی کجایی که یادت بخیر:دی
فدات..ایشالله برای شما....
کاش پاک نمیکردی ولی امیدوارم به زودی برگردی....خوشحالم که بهم سر میزنی..مممنون
بوس

نوشی چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ

ها ما ان۷۳ داشته بیدیم تو این خونه!بد نبید!

تو این خونه؟!..پس خوب بیده جیگگگگر!

مونی چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.mohni.blogfa.com/

سلام - برم بخونم دوباره بیام

سلام...باشه عزیزم

شاذه چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلامممم
به چقدر خرید اینجوری مزه میده! خیلی خوشمان آمد!

ان هفتاد و سه اصلشم خیلی باگ داره. البته هرجور میلته ولی اگه دوربین سه رو می خوای کا هشتصد سونی اریکسون و دی نهصد آی سامسونگم دوربینشون سه هست. دی نهصد آی که با یه عالمه مزایا قیمتش دویست و سی و هشت تومنه!

سلام خانم
آره خیلی خوش گذشت....
جدی؟برم این دوتا گوشی رو از نزدیک ببینم چه شکلی هستن...
ممنون از لطفت عزیزم

رها(ستایش) چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ http://setayesh07.blogfa.com



خدا اجرت بده ساندی جون که هم مادر شوهر شدی و هم مار عروس

دیییییییییییییییییییییییی

این جور که بوش میاد قراره چندتا نقش دیگه بهم بدن!!!
:دی

ماریا۲ چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام از اینکه مهربونی بحثی توش نیست ولی یه سوال دوستت چرا با مامانش نرفت؟من در مورد گوشی چیزی نمیدونم وگرنه کمکت میکردم بوسسسسسسسسسسس

سلام عزیزم...
مرسی...خب میدونی اولا دوستم می خواست از سلیقه من استفده کنه چون میگفت تا حالا هر وقت به حرفت گوش کردم نتیجه اش خوب بوده بعدشم مامانش حوصله اینهمه گشتنو نداشت...اگه دلیله دیگه ایی هم داشته من نمیدونم..خودش اینهارو بهم گفت....
مرسی خانم..
بووووووووووووووس

مژگان چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ http://mojy25.persianblog.ir

سلام
چطوری ما در عروس؟
خوش میگذره؟

سلام
ای بد نیستم عمه خانم!
فدات...

سیب مهربون چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ

سلامئ خوبی
الهی خرید عروسی خودت
اگه تونستم تا شنبه بیام که میام
وگرنه فاتحه یادتون نره
خیلی استرس دارم
طفلی سیبکم

سلاااااااام..مرسی
فداتشم...
آخی...سیبی جونم تو رو خدا مواظب خودت باش
دههههههههه این حرفها رو نزن
سر افطار براتون دعا کردم...

مونی چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.mohni.blogfa.com/

علی جونم می گفت که ان ۷۳ خوبه . بهتره که بری پاساز علاء الدین تو خیابون جمهوری . تونجا هر چی بخوای پیدا می کنی اما باید اول از چند جا قیمت بگیری بعد خرید کنی .

جدی...ممنون عزیزم....دفعه قبل هم رفتم اونجا گوشی خریدم.
مرسی..بوس

مریم چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.maryamkazemi80.persianblog.ir

ساندی خانومی نماز روزه هات قبول و کلی التماس دعا...
کلی هم خسته نباشی از کلاس و دانشگاه و...
آخی میدونم خسته شدی ولی خیلی کیف داره آدم تو خرید عروسی دوستش کمک کنه...
ایشالا عروسی خودت خانوممممم..
در مورد گوشی هم میدونم که ان ۷۳ گوشی خوبی هست...
خوب باشی ...

مرسی عزیزم
مال شما هم همینطور
فداتشم....آره ..خیلی بهم خوش گذشت.
مرسی(شکلک خجالت لپ گلی!)
ممنون

سیندخت چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://banooyekhoone.blogfa.com

خوش به حال دوستت که همچین دوستی داره!! آفرین خانومی!! ولی خدایی خیلی مزه میده...من که اگه کسی بهم پیشنهاد بده با کله میرم!! این مدل گوشی هم به تازگی توسط دایی بنده خریداری شده و خیلی هم خوبه و راضی هستن...برای اطمینان به نمایندگی نوکیا سر بزن...اونجوری دیگه خیالت کاملا راحته...

مرسی عزیزم...آره خیلی حوش گذشت
ممنون از لطفت...

هستی چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://hastilife.blogfa.com

سلام ساندی جونم
ای بابا کجا بودی ؟هرروز میومدم میدیدم خبری ازت نیست
ایول ساندی باسلیقه
وااای از اون لحاف و سرویس خوابا نگووووکه آدم دلش نمیاد روش بخوابه
از بس که نازه!!
بامنم میای خرید جهاز و... زیاد سر درنمیارم آخه
درمورد گوشی هم n73 خیلی جیگره ولی هواست باشه
با یه کاربلد بری بهت نندازن -خوب تست کن
بووووس

سلام عزیزم
همین دور برها..یکمی سرم شلوغ بود.
مرسی خانم...آره خیلی خوشگل بودن
چششششششششمممم..حتما
باشه عزیزم...ممنون
بوس

گلبانو چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ http://banoo-gol.blogfa.com

به به چه خانوم فعالی همه تابستون که داشتی کلاس می رفتی بابا یکمی هم استراحت می کردی.
چه دوست خوبی هستی افرین دستت درد نکنه ولی کلا اینجور خریدا جالبه من که سرم درد می کنه کسی ازم دعوت کنه باهاش برم برای عروسیش یا برای نوزادش لباس بخریم
برای موبایل هم شرمنده من اونجا نیستم که بدونم کجا خوبه
با اجازه هم لینکت می کنم

مرسی عزیزم...آره خیلی خوش میگذره...
ممنون خانم...
منم شما رو لینک میکنم...

مریم پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ http://mayjoon.blogfa.com

خیلی خوب کاری کردی که با دوستت رفتی. دلم براش سوخت که هیچ کسی رو نداره باهاش بره حتی لباس عروس سفارش بده. چون خودم هم توی این شرایطم. گرچه از مامان شوهرم خواستم که با من بیان...

عزیزم اتفاقا فامیل زیاد داره ولی خب میگفت کسی اینهمه حاضر نیست با ادم همه جا سر بزنه....آخی...کاش میشد با هم میرفتیم..با فرژون هم بری بد نیست ها..(چشمک)

بهار پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ http://sadlife.persianblog.ir/

آخی . انشاالا همیشه به شادی مادر/
گوشی مورد نظر شما خیلی خوبه . با توجه به قیمتش کارائیهاش مناسبه. از نظر فیلم و عکس کیفیتش خوبه و قابل پرینت و تبدیل به مدیا ست.
در مورد اصل بودنی گوشی های اصل فلاند نوکیا باید بگم وقتی پشت گوشی رو باز میکنی و باتریش رو در میاری یه برچسب کد برجسته هفت رنگ باید باشه. از برچسب های نقره ای که قوس قزحیه. و یا به جای اون شماره سریال گوشی به طور برجسته حک شده باشه.
موفق و شاد باشی عزیزم

مرسی خواهر!
وای بهار جونم خیلی ممنون از اطلاعات کامل و دقیقت...خیلی لطف کردی.
فدات ..شما هم همینطور

عروسک خانوم جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام عزیزممممممممممممم
خوبی ساندی جون؟
خسته نباشی از کلاس و خرید عروسی و ........
باباااااااااااااااااااااااااااااااااااا مادر شوهر
بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا با سلیقه
باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مشاور در امر خرید
نماز روزه هات قبول خانوم گل
بووووووووووووووووووووووووووووووس
التماس دعا دارم یه عالمه
شاد باشی عزیزم

سلامممممممممممممممممممم خانم
مرسی
ممنون عزیزم...
مال شما هم قبول باشه
بووووووس
چشم ..حتما
فدات..بووووووووووس

من جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.com/

چادر گل گلی بزاری که دلبر میشییییییییییی .. خداااااااااااا نگوووووووووووو که کفیدم .. میگم خیلی قشنگ شدی .. چه تماشایی شدی .. هنوز سرم درد می کنه !!!!!!!!!!

ووووووووی نگو ذوق مرگ شدم:دی
جدی؟..اینقذه تعریف کردی که تصمیم گرفتم از این به بعد با چادر گل گلی برم مهمونی!!!!:))
آخی...امیدوارم خوب شی..چه طولانی شده سر دردت...

francois جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

hi sandy
first about n73:this phone have a good capibilities but it has a problem and that is joystick that hurt easily and early
i offer you n77
you can find the original phone from mobile plus or nia or etesalat
or visit this web:http://www.e-shopiran.ir


سلام
خیلی ممنون به خاطر اطلاعات مفید و راهنمایی که کردن...حتما در مورد این مدلی که گفتین بررسی میکنم
مرسی

francois جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

this is an interesting story

be successful

good luck

بازم ممنون
شما هم موفق باشید

آزی یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ http://goldendays.blogfa.com

ساندی گلم خوبی؟
نماز و روزه هات قبول
عزیزم لوازم آرایشها رو از هایلند آرژانتین خریدم
خانومی عشقم میخواد برای تولدم گوشی بگیره
منم زیاد پرس و جو کردم همه میگن N73 گوشیه خوبه
احتمال زیاد همونو میگیرم مگه اینکه تا اونموقع یه گوشی بهتر بیاد بازار

سلام عزیزم...مرسی
مال شما هم همینطور...
حدس میزدم..ممنونم که گفتی
مبارک باشه....بوس

شیلا یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

سلام ساندی جان
ممنون از اینکه به من سر زدی .راستش از روزی که به بقیه گفتم برن پارک قیطریه خودم دیگه نتونستم برم. اما امیدوارم هرکسی رفته بهش خوش گذشته باشه. شما هم در امر خرید جهیزیه و گوشی موفق باشید

سلام عزیزم
خواهش میکنم...
آخی...منم که دیر رسیدم برنامه اش تموم شده دیگه
ممنون

سیب مهربون یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام ساندییییییییییییی
خوب یخواهر
اره کم میرم گوگولی
خودتو نکش
اینجا رو اپ کن ببینیم چی میگی
دوستت داریم و دلتنگتان هستیم
از طرف ما دو تا

سلام مامی اپل جووووووووووون
مرسی...
چشم..حتما آپ میکنم
قربون هر دوتاتون....منم خیلی دوستون دارم
بوس بوس

عشق ابدی یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ http://fariva.blogfa.com

سلام ساندی جونم
منم خیلی دلم برا تو و نوشته هات تنگ شده بود
همه رو می خونم خودم هم بزودی می نویسم
انشالله لباس عروس برای خودت...من که خیلی برات دعا کردم

سلام عزیزم
رسیدن بخیر....
خیلی ممنون...
مرسی خانم..انشالله زیارتتون قبول باشه
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد