آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

صبح است اول مهر!!!

سلام به همه دوستای گلم

نمیدونم از دیشب چرا یاد این شعر افتادم...اونهاییکه همسن و سال من هستن حتما یادشونه..
صبح است اول مهر
دل می‌تپد ز شادی
از شوق کودکانه شهر است پر هیاهو.....

 هر سال نزدیک اول مهر هی این شعر یادم میاد!!!از دیروز کلاسهای دانشگاه شروع شد.. چون ما غنچه های نشکفته باغ علم و دانشیم به همین جهت توی جشن شکوفه ها بایدمیرفتیم دانشگاه! البته منکه نرفتم...آخه مردم چی میگن خواهر!!...نمیگن دختر سال آخری بدو بدو پاشد روز اول رفته دانشگاه؟!...خلاصه دیشب اومدم یکمی وبلاگ گردی..دیدم خیلی ها نوشتن دیروز کلاسشون تشکیل شده...من صبح بلند شدم رفتم دانشگاه دیدم بچه ها اومدن ولی استادها نیومدن...!!!البته این موضوع باعث یک امر خیر شد....ای وای که چقدر منحرفید..از اون نظرکه نه از این نظر!!! 

امر خیر این بود که توی این مدت اینقدر سرم شلوغ بود که فرصت امور جینگولی کاری و خوشگل کاری نداشتم!!!بعدش جدیدا یه آرایشگاه پیدا کرده بودم...می ترسیدم برم ابروهامو خراب کنه...وقتی امروز صبح برگشتم  خونه دیدم مامانم هم می خواد بره ابرو هاشو جینگولی کنه..البته اون خودش یه جا دیگه میره آرایشگاه...سه ساعت از فواید این آرایشگاه جدید گفتم تا راضی شد با من بیاد و اول اون ابروشو برداره اگه کار خانمه خوب بود منم ابرو مو بردارم...حالا فکر کنیدرفتیم اونجا مامی میفرمایند  من اصلا نمی خوام ابرو بردارم همینجوری اومدم تو تنها نباشی ، برو بشین ابروهاتو بردار!!! گفتم چشم!!...بعدش که تموم شد مامانم سه ساعت منو از تمام زوایا نگاه کردِ میگه : کارش خیلی خوبه ها،چقدر ابروت قشنگ شد...بعدش خیلی ریلکس رفت نشست ابروشو برداشت!!! منم رفتم یکمی موهامو کوتاه کردم..البته از قد موم کوتاه نکردم...

وقتی اومدم بیرون به مامانم میگم خوبه بر عکس شد..شما اومده بودی که اول روی ابروت امتحان کنه بعدش منو فرستادی جلو وقتی دیدی خوب شد رفتی ابروی خودتو بر داشتی...خانم هر هر بهم می خنده... مردم نقشه میکشن منم امروز مثلا نقشه کشیدم!!

توی راه به دلیل اینکه احساس شکوفه بودنم تکمیل بشه با مامانم رفتیم کلی دفتر فانتزی و لوازم تحریر خریدم..یه جامدادی دیدم وای اینقدر خوشگل بود مامانم می خواست برام بخره..بعدش دیدم هی این بچه دبستانی ها با مامانهاشون میان از اون جامدادیه میخرن...هر کاری کردم روم نشد بخرم...ولی خیلی عکسهای خوشگلی داشت..کلی هم رنگهاش شاد بود!!!!

 خب این بود انشای من در مورد روز اول مهر...

تا بعد...

 

نظرات 28 + ارسال نظر
آزی یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:40 ب.ظ http://goldendays.blogfa.com

عزیزم
منم خیلی دلم هوای درس و مدرسه رو کرده
یاد اونروزا بخیر ...

آخی....
واقعا یادش بخیر...

خانومی یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://dream-life.blogfa.com

سلام
چه مامان باحالیییی(خنده)
من ۴سال دانشگاه رو هفته اول مهر نرفتم حتی ترم اول تازه آبان ثبت نام کردم!!! از اون ور هم هفته آخر نمیرفتم وسط ترم هم بالاخره مریضی بی حوصلگی و اینا پیش میومد خداییش از همین جا از تمام استادایی که ۵ و ۶ قیبت من در هر ترم رو تحمل می کردن و حذفم نمی کردن تشکر می کنم

سلام
بعللللللللله!!!خیلی هم با حال هستن:دی
آفرین عزیزم واقعا جای تبریک داره!:)خوشم میاد دقیقا مثه خودمی....
بوس

شمسی خانوم یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ

:)
آفرین دختر خوب! سعی کن درس هات رو به موقع بخونی تا برات یه جعبه مداد رنگی شیش تایی بخرم! اگه معدلت بیست شد یه پاک کن هم برات می خرم!

راست میگی شمسی جوووووووووووون
از همین الان تمام تلاشمو میکنم...فقط قول بده پاکنش عطری باشه روش هم عکسهای خوشگل داشته باشه:)

لاله یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://mehdijoonam.persianblog.ir

سلام ساندی جون... اول مهر مبارک... ابروهاتم مبارک... مامانت چه کار جالبی کرد... ولی خدا رو شکر که کارش خوب بوده... ایشالا ترم خوبی داشته باشی

سلام عزیزم...
خیلی ممنونم...آره واقعا....ممنون عزیزم

ثمین یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ

وای چه مامان باحالی داری تو ! حالا چی میشه یه دفعه هم
تو بلاگردون مامان جون بشی ! الهی همیشه سالم باشن ...
منم روز اول مهر یه دلتنگی عجیبی برای سالهای مدرسه میاد سراغم ... دیدی که چی نوشته بودم ! همش اثرهمین دلتنگیس ... ایشالا امسال بابهترین نتیجه فارغ التحصیل بشی دوست گل منننننننننننن

هیچی شدم دیگه ثمین جون:دی الهی آمین...
آخی....فداتشم..خیلی ممنون

خانومی یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

سلی سلی
خوبی شکوفه؟!
بابا بی خیال برو بخر
منم همیشه میرم از این چیزا می خرم رنگی پنگی جینگولی
اصلا هم خجالت نمی شم
اصن اون بچه هه باید خجالت بکشه که داره چیزی می خره که شبیه مال توئه!!!!!!
والاااااااااا!......
مبارک باشه خلاصه اول مهرتون عسیسم......
ایشالا معدلت 20 شه امسال :دی !

سلی
مرسییییی
اتفاقا همین تصمیمو گرفتم!
جدی میگی..دقیقا مثه من....آره والا..همینو بگو خواهر!
میسی مال شما هم همینطور.....
فدات:دی

نوشی یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:44 ب.ظ

شکوفه بهشتی روزت مبارک!!!!

مرسی عسیسم!!!!

سپیده یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ

چه مامان باحالی خوب سرتو کلاه گذاشت

آره واقعا!!!!

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.eham.blogfa.ocm

سلام ساندی عزیز...
چقد از کار مامیت خندیدم....... تو هم دختر همون مامانی دیگه :))

میدونی؟؟ منم هنوز عاشق خریدن لوازم تحریرم.....

راستی....
پاییز مبارک :*

سلام عزیزم
بعله خانم..بایدم بخندی..:دی
آخی..منم همینطور..
فدات..پاییز هم شما هم مبارک:*

سیب مهربون دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام
خوبی
صبح به خیر
سال تحصیلی خوبی داشته باشی و همینطور ترم خوبی
م یگم اخه کدوم غنچه نشکفته می ره ابروهاشو جینگولی م یکنه که تو رفتی...
تو رو خدا
غنچه هم غنچه های قدیم

سلام...
مرسی
خیلی مممنونم مامی اپل جووووون
هان..عزیزم صداشو در نیار..منم مدلم با بقیه شکوفه ها فرق میکنه!:دی
آره والا!!!!

رها(ستایش) دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ



اجازه خانم منم یه شعر بلدم بخونم:


صبح است اول مهر....


....

خدایش راست میگی این مامانها از ما قرطی تر تشریف دارند

مامان خود من هر وقت بخواهیم بریم عروسی تا دقیقه نود نمیدونیم خانم چی میخواد بپوشه

بعد ما از ۶۰ روز قبل شروع میکنیم اخرشم مثل گری گوریها

اما ان همیشه یواشکی لباسهاشو اماده میکنه میذاره کنار دقیقه نود هممون رو سورپرایز میکنه

ببینم از اون دفتر خوشگلهات به منم میدی؟؟؟؟؟

آخی..جانم...!!
آره به خدا..مامان منم اینجوریه...همیشه همه کارهاشو سر وقت انجام میده به امور جینگولاسیونش هم میرسه!!!:دی
بعله...فقط صورتیهاش مال خودم..باشه؟

من دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.com/

.. سلام..
میگم حالا خوب شد بر عکس نشددددد جریان .. اینکه خانمه ابروهای تو رو خوب برداشته بود اونوقت ابروهای مامانت بد از آب در میومد ..// آی جای اون آیکن های مخصوصش خاللللللللییییییییییه // =(( خب حالا کی خانم خوشگله هست ؟؟

سلام...
آره..فک کن مامانم چقدر ناراحت میشد:دی واااااااااااااای کلی میخندیدم!!!
شما:*

مریم دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.maryamkazemi80.persianblog.ir

ساندی خانومی هم ابروها و موهات مبارک هم لوازم تحریرت دخمل خانوم...
خب جامدادی رو هم میخریدی دیگه...

مرسی عزیزم....
تصمیم گرفتم برم بخرم....

وستا - مامان دنا دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://denache.persianblog.ir

از این زرنگی های مامانا نگوووو.
پستت رو خوندم یاد زمان دانشجویی و مجردی افتادم و آرایشگاه رفتن و ابرو برداشتن وهمینطور اول مهر.چه خوب بود.
از این روزا لذت ببر که دیگه تکرار نمیشن

آخی...خیلی روزهای خوبیه
چشم..ممنون عزیزم....

شاذه دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ب.ظ

چاه مکن بهر کسی
اول خودی دوم کسی:)))))

آخ گفتی شاذه جون:دی

آزی سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ق.ظ

عزیزم به بازی دعوتت کردنم
حتماً بنوس
بوووس

خیلی ممنون عزیزم..
چشم...حتما مینویسم
بووووس

شیرین!!! سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ

منم وقتی اول مهر هیچ جا نمیرم دلم میگیره مثل امسال :((
ایشالا سال تحصیلی خوبی داشته باشه

آخی...انشالله همیشه شاد باشی عزیزم
خیلی ممنون:*

francois سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

because i was not in iran in elementay(school) the first mehr is wonderful for me but this text is interesting for me
thanks for your visit my web
be sucessful
good luck

در هر حال مهم خاطره روز اول سال تحصیلیه..یه خاطر شیرین...
ممنون از لطفتون

گلبانو سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://banoo-gol.blogfa.com

مبارک باشه پس حسابی اول مهری به خاطر شکوفه شدن
صفا کردی و به خودت رسیدی معلومه دیگه سال اخری ها خوش تیپ نکنند دانشگاه دانشگاه نمی شه

مرسی عزیزم
بعله..چه جورم:دی

رز سفید-زهرا پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ http://white_rose.persianblog.ir/

سلام به نوگل باغ امید و دانش
حالت چطوره سال آخری با جامدادی

سلام...
مرسی..هنوز جامدادیو نخریدم!

مریم خانومی پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلاممممممممممممممممم
خوبی خانومی ؟
وای من خیلی وقته نیومدم اینجا . یعنی میومدما . شما نیاپونده بودی !
حالا ۲ تا آپ با هم دیدم . هورا هورا
چه طوری مادر عروس ؟:دی
خوبی ننه ؟
ایشالا روزی خودت باشه عزیز دلم
بوس بوسسسسسسس

سلاااااااااااامممممممممممم
مرسی...
بعله..میدونم.!
ای بد نیستم خواهر...اگه این عروس و دوماد بزارن خوبم!
مرسی
بوووووووووووس

من جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.com/

همه حرف خوب می زنن .. اما کی خوبه این وسط ؟؟ ..

اووممم..چه سوال سختی!

رها جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.my-lifee.blogfa.com

سلام ساندی جون (بوس) به به..اون زمونها بچه محصل ها اول مهر میشستن ناخن هاشونو کوتاه میکردن..حالا پامیشن میرن ابرو ور میدارن..پناه بر خدا(سوت)(نیشخند)

سلام عزیزم(بوس)
هی خواهر..محصل هم محصلهای قدیم!:دی

سیب مهربون شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ق.ظ

باز مردی ساندی؟
:(
خوبی؟
مدرسه خوبه؟
همون دانشگاه دیگه
:)

نه هنوز!!!
مرسی..شما خوبید؟
ای بدک نیست...
مواظب نی نی خوشگله باش
بوس بوس

عشق ابدی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ http://fariva.blogfa.com

سلام ساندی جون
چقدر دلم درس و کتاب خواست با خوندن نوشته هات!
انشالله ترم خوبی در پیش داشته باشی خانمی
بووس

سلام عزیزم..
آخی...
ممنون
بووس

قهوه یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ق.ظ http://felanbineshan.blogfa.com

سلام ساندی جونم (بوس)
خوبی عزیزم. ممنون که برام دعا کردی. حالم خیلی بهتره.
الان برای یکی دیگه از دوستای مجازی اینو نوشتم که از موقعی که وبلاگ زدم زود به زود دچار دل تنگی میشم. نمی دونم چرا. دلم برای حس کردن ماه مهر تنگ شده. اینجا از این حس ها خبری نیست.

اوووووووووو من تو اصلاح ابرو خیلی ماهرم. تا حالا یه بار هم آرایشگاه نرفتم برای ابروهام. ابرو های خانوم نویسنده و زرافه و دختر عموها به عهده این جناب هست. البته من هیچ وقت دوست ندارم ازخودم تعزیف کنماااااااااااااااااااااااااااااااا. هاهاها

باریکلا به مامانت. خیلی خوشم اومد. حصابی خندیدم

بوس

سلام عزیزم(بوس)
ممنون...خواهش میکنم..خوشحالم.
آخی...زندگی توی غربت خیلی باعث ایجاد حس دلتنگی میشه.
جدی؟...منم تا پارسال ابروهای خودمو و مامانمو بر میداشتم الان زیاد حوصله ندارم..میشه من ابروهامو پست کنم برام خوشگلش کنی؟(چشمک)
همیشه شاد باشی خانم...
بوس

شیلا یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

به این میگن عاقبت زرنگ بازی در آوردن.

بعله....خدارو شکر عاقبت به خیر شدم!

غریبه دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ http://quotidien.blogfa.com

برمیگردم
بوس بوس

موفق باشه عزیزم
بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد