آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

خاطرات کاندید جایزه اسکار!

سلام به همه دوستای نازنینم
این چندوقته کلی کارهای مختلف انجام دادم که یکمی از اونها رو امروز براتون تعریف میکنم:
آنچه گذشت:
در پستهای قبلی گفتم که من با یکی از دوستای دانشگام در نقش مادر عروس،مادر داماد ()،خواهر شوهر()به امر خطیر جهازخرون و خرید لباس عروس و رزو آرایشگاه و عکاس و فیلمبردارو....پرداختیم و اینک ادامه ماجرا...
هفته پیش دوستم اطلاع داد که چون خودش  و جناب داماد و مامی عروس از سلیقه من خوششون اومده خواهش کردن در نقش داماددوتایی بریم خرید عروسی(واقعا من از این همه ذوق و شوق خانواده داماد متعجبم..حالا جالبه که داماد تنها پسره خانواده‌ست!)،اولش نمی خواستم برم اما این دوستم اینقدر آه سوزناک کشید و مظلوم بازی در آورد که قبول کردم...چهارشنبه صبح دوستم با مقادیر متنابهی تراول اومد دنبالم و من بعد از پوشیدن کت شلوارم،(یعنی مانتو و روسری!)به قصد خرید عروسی به سمت فروشگاه هایلند حرکت کردیم!!فکر کنم شیرین ترین بخش خرید عروسی خرید لوازم آرایش و عطر و...هست.!چندساعت تموم بین لوازم آرایش و عطرها و کرمها و...راه رفتیم و ست لوازم آرایش عروس  رو خریدیم البته ناگفته نماند جناب داماد(یعنی من!) هم چندتا رژلب و رژ گونه و مداد و خوشبو کننده بدن و شامپو بدن و....برای خودم خریدم(که منو به آستانه ورشکستگی رسوند!ولی همشون عالی هستن ).پیشنهاد میکنم اگر رفتید هایلند ست پاییزه بورژوآ  رو ببینید!!رنگهاش جالبه در ضمن طبقه اول  خوشبو کننده های  بدنش   موندگاریشون خوبه...بعدش رفتیم تندیس چند دست لباس جینگولی برا عروس  خریدیم ولی هر چی گشتیم مانتو خوبی پیدا نکردیم...از اونجا هم رفتیم پاساژ قائم ست مانیکور و کلی برس و مام و سشوار و کیف لوازم آرایش و شلوار و روسری وکفش و کیف....خریدیم   و عصری با کیفهای خالی و دستهای پر از ساک هر کدوم رفتیم خونه...!!!

روز پنجشنبه هم از صبح رفتیم کیف و کفش عروسی و مانتو و چندتا روسری و لباس و....خریدیم،
احتمالا قراره به خاطر بازی زیر پوستی در سه نقش متفاوت جایزه اسکار هنرپیشه نقش اول زن امسال رو بدن من...واقعا ۳ نقش متفاوت رو اجرا کردن خیلی سخت بود جاداره از همین  تریبون از کلیه دامادها و مادر شوهرها و مادرزن ها به خاطر تلاشهای شبانه روزی در اجرای نقشهاشون  تشکر کنم!
حالا اگه برای جناب داماد زحمتی نباشه(داماد اصلی رو میگم!!)قراره هفته دیگه تشریف بیارن با این دوستم برن برای خرید کت و شلوار و خریدهای مربوط به داماد و چیزهایی که از خرید عروس باقی مونده...(البته اگه چیزی از خرید عروس باقی مونده باشه...!!!)

روز جمعه هم سالگرد مامانیم بود امسال دوازدهمین سالیه که ندارمش ولی این حس تلخ تنهایی هنوز برای من تازه است....کلی  برای افطارمهمون داشتیم.

از شنبه هم که کلاسهای دانشگاه شروع شد این ترم درسهام یکمی سخت تر از ترمهای قبل ِ...
دیشب هم برای افطار ته چین بادمجون پختم ،قبلا ته چین پخته بودم ولی ته چین بادمجون رو برای اولین بار بود که می‌پختم و اتفاقا هم خیلی خوشمزه شده بود و مامانم کلی از دستپختم تعریف کرد..اگه شما هم ته چین دوست دارید و از بادمجون هم خوشتون میاد پیشنهاد میکنم امتحانش کنید...غذای خوشمزه و نسبتا راحتیه....
آزی جون منو به یه بازی دعوت کرده که تو پست بعدی حتما مینویسمش

تو این شبها اگه یادتون موند منو هم دعا کنید...

تابعد...

نظرات 37 + ارسال نظر
ماریا دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.zizi123.persianblog.ir /

سلام خوبی چی خبره ماشاالله چه اکتیو

سلام
مرسی...
خبری که نیست فقط یکمی تریپ فردین بازیم عود کرده بود!:دی

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

سلام ساندی جونمممم... وای ... شرمنده که اشتباهی ادرسمو گذاشتم.... از بس عجولم -- نیش--

البته الان رفتم نگاه کردم فقط به جای com نوشته بودم ocm
خندههههههههه

بازم شرمندهههه


........

وایییییییییییی.... خرید عروسی... چه مزه ای داره... هوووممممم..... بابا حال میده که ..پول داشته باشی و بخوای خرید کنی....... ایشالله عروسیه تو...... ولی واقعا چقدر خانواده داماد بی ذوق بودننننننننن


ایشششششششششششششش -- نیششش--



عسیسممممممممممممممم در هر حال خسته نباشی و مرسی که همه جا بااهاشون بودی

........


مواظب خودت باش... دعا یادمون نمیره .. شما هم بادت نره.......



بووووووووسسسسسسسسس



سلام عزیزم
اشکالی نداره خانم...خودم درستشو پیدا کردم:دی
آره خیلی خوش میگذره فقط آخر شب از شدت خستگی آدم به جای خواب میره تو کمای عمیق!!:دی
ممنون از لطفت...
چشم ..حتما....مرسی
بووووس

نیروانا دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ http://nirvanaslife.persianblog.ir

سلام خوبی ؟
ساندی ؟ یعنی داماد واقعی برای هیچ کدوم از این خریدها نیومد ؟ مگه میشه ؟ اونوقت دوستت از دست داماد ناراحت نشد ؟

سلام مرسی
جانم!نه نیومد...باور کن!زیاد نه..چون میگفت سرش خیلی شلوغه.

لاله دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ http://mehdijoonam.persianblog.ir

سام ساندی جون... خسته نباشی آقای داماد!!! واقعا که چه داماد پر شوری بوده... آخه کی خرید عروسیشو میده به یکی دیگه؟؟؟ فقط همین یه بار توی عمر آدم اتفاق میفته!!
ی ول به آشپزیت... اتفاقا منم یه همچین کارایی کردم چند روز پیش. نوشتم توی وبلاگ.
امیدوارم که ترم جدید به خوبی پیش بره

سلام عزیزم
میسییییییی!!آره واقعا!
مرسی..خوندم خانم کدبانو
مرسی عزیزم

قهوه دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://felanbineshan.blogfa.com

سلام ساندی جونی.
حالا همش من دلتنگی میکنم و تو هم با این پستهات بیشتر دلم رو آب کن. معلومه که حسابی خوش گذشته خانومی. من که مطمئنم جایزه اسکار به تو میرسه. معلومه از اون دوستای خوب خوبی که اینروزا خیلی کم پیدا میشن.بوس بوس

ابروهاتم بفرست. البته من فقط امروز و فردا وقت دارم بهتره تا امشب برسن. (چشمک)می دونی چیه منم بعضی وقتا حوصله ندارم به ابروهام برسم ولی اگه راستشو بخوای زیاد به آرایشگرا اطمینان ندارم. میخواد چقدر هم کارشون عالی باشه.

نازی خدا مامانی گلت هم بیامرزه. روحش شاد. حتما هم دعات میکنم. بوس

مواظب خودت باش

سلام عزیزم
آخی..ببخش دوستی جونم.
ای..تقریبا،فقط از خستگی مردم!خدا کنه...خیلی نامردن اگه جایزه رو ندن به من!!:دی مرسی عزیزم..لطف داری..بوس بوس
راستیییییییییییی؟باشه الان با پیک برات میفرستم!:دی راست میگی واقعانمیشه به کار آرایشگاه ها اعتماد کرد...
مرسی عزیزم....فداتشم
بوس

خانومی دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ http://dream-life.blogfa.com

سلام
(خندهههههههههههه) واقعا خودتون رفتین خرید عروسی!!
عجب داماد ریلکسی (خنده)
خب دیگه ساندی جون یادم باشه دختر خوب دیدم خبرت کنم یه آستینی برات بالا بزنیم(خنده)

سلام
وا چرا می خندی دختر؟!:دی...آره مگه ما چمونه؟
آره به خدا..از ریلکس یکمی اونطرف تره!!
وووووووووووووووی آخ جوووووووووون..یادت نره ها..منتظرم!:دی

آزی سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ http://goldendays.blogfa.com

ساندی جونم
نماز و روزه هات قبول
واقعاْ که دوست خیلی خوبی هستی
به دوستت حسودیم شد که یه دوست مثل شما داره
عزیزم منتظرم که تو بازی شرکت کنی
بووووس

مرسی عزیزم...
نماز روزه های شما هم قبول باشه
ممنونم.خیلی لطف داری
چشم حتما....
بوووس

ارام سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ق.ظ http://kimiaa57.persianblog,ir

ساندی جون (داماد جون) سلام به خرید عروسی کیف داره مگه نه؟
من هم ته چین بادمجان درست میکنم جناب شوهر بادمجون خورند برعکس من

جون،سلام!آره خیلی...فقط خیلی هم خستگی داره!!
آخ من عاشق بادمجونم....

رها(ستایش) سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://setayesh07.blogfa.com



ساندی جونم ببین اگه خواستی اسکار بگیریی منم دعوت کن بیام برات سوت بکشم

راستی ته چین بادمجون رو هم طرز تهیه اشو بگو

ممنون

راستی شاید تو بخش اسکار یه وقت جناب سرهنگ منم بخاطر نبوغش ببین که تمشک بلورین دارن بهش میدن

تعجب نکنی ها

دییییییییییییییی

چشمممممم..حتما به شرطی که قول بدی خیلی تشویقم کنی ها...
چشم..حتما
جددددددددددی؟....خوبی پس امسال ایرانی ها جوایز اسکار درو میکنن!!
:دی

شیلا سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

ساندی جونم
اینجوری دیگه موقع عروس دامادی خودت حسابی با تجربه میشه. حالا بلاخره ما نفهمیدیم قراره عروس بشی یا داماد؟

جونم
آره خب..کلی تجربه کسب کردم...فعلا که داماد شدم عزیزم.!!

سیب مهربون سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ

اگه یادمون موند باشه
ولی تو منو و ما رو یادت نره ها

مرسی عزیزم
چشم..حتما.

فربد سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://exa.blogfa.com

عجب داماد زرنگی
به نظر من حوصله نداشته چهارساعت با عروس خانم بره خرید
اینجوری از سرش وا کرده

بعله خیلی
شایدم اینطوری باشه..خودش که گفت سرش شلوغه!

سیندخت سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://banooyekhoone.blogfa.com

وای چه مزه ای داره واقعا ها! من عاشق خریدم...یاد دوران خرید خودمون افتادم...چقدر خوب بود! حتما می رم هایلند و ست پاییزه رو به سفارش تو گلم می بینم...

آره خیلی...آخی.فکر میکنم خاطره شیرینی باشه.
امیدوام تو هم از ست پاییزه بورژوآ خوشت بیاد خانم....
ممنون

رز سفید-زهرا سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

به به شادوماد. چه دوماد خوشگلی
من دلم ته چین خواست. میشه لطفا. من دستور پخت میخااااام

مرسی عسیسمممممم
چشم..حتما مینویسم

مژگان سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://mojy25.persianblog.ir

سلام
کجایی بابا.. سالی یک بار میای آپ می کنی.. دوماد نشده بودی که شدی.. اینه دیگه.. بابا آشپز..
آپم

سلام
کی من؟!!
من که تازه آپ کرده بودم!!!آره به خدا...میسی
حتما میام...

سیب مهربون سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ

خوب دختر فداکار
بنویس چطور درست کردی
اینکه میگی درست کردم که نشد دستور پخت

چشم حتما مینویسم خانم خوشگل.

سیب مهربون سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ب.ظ

راستی الهی عروسی خودت بشه من در نقش اناتول فیلاته همه کاره بیام برات خرید

مرسی...حتما باید بیای...
الهی عروسی سیبک خوشگلم.
بوس بوس

مونی سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.mohni.blogfa.com

منم از خرید تو هایلند خوشم میاد اما به قول تو جیب آدم خالی میشه !‌به نظرم اینکه تو با دوستت رفتی خرید خیلی خوبه هم به اون کمک کردی هم خودت با تجربه شدی و چه بسا تجربتو در اختیار ما هم بذاری !‌ایشالا یه روز نوبت خودت بشه عزیزم ! خدا مامانیت رو هم رحمت کنه . بی زحمت دستور ته چین بادمجون یادتون نره ساندی خانوم ! مرسی . بوس بوس

آره بدجوری هم خالی میشه!
درسته..کلی چیزهای مختلف یاد گرفتم..خوشحال میشم اگه تجربه ام به درد شما دوستای گلم بخوره...فداتشم
مرسی عزیزم.....
چشم حتما مینویسم خانم...
بوس بوس

بهار سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ http://sadlife.persianblog.ir/

سلام عزیزم . دیگه دوستم نداری . بهم سر نمی زنی.
انشالا که به سلامتی . انشالا برای خودت بری خرید عزیزم.
همه روزهای زیبای پاییزی برایت به لطافت و طراوت شکوفه های بهاری سپری شود.
زیباترین بوسه ها بر گونه های لطیفت

سلام عزیزم
ای وای این چه حرفیه..خیلی هم دوست دارم..ببخشید حتما میام
مرسی عزیزم
فداتشم...وای چه کامنت خوشگلی
بوس

francois سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

خاطره جالبی بود
همه ما به دعای هم نیازمندیم و من برای شمادعا خواهم کرد حتما و قطعا
سالگرد مادر عزیزتان را هم تسلیت می گویم
امیدوارم هیچگاه در زندگی احساس تنهایی نکنید
موفق باشید

ممنون از لطفتون...متشکرم
مرسی شما هم همینطور....

طیبا سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.tibastar85.persianblog.ir/

سلام سلام صد تا سلام مرسی دوست گلم که بهم سر زدی و منو کلی شرمنده کردی از لطفت خیلی ممنونم گلم [بوسه][قلب][گل]
در ضمن با تفاسیری که کردی به نظرم حتما باید جایزه اسکار را برای ایفای نقش اول داماد به تو بدن :-)
در ضمن منم دلم ته چین بادمجان می خواد اما بلد نیستم باید روش پختشم توضیح بدی

سلام سلام خانم کم پیدا...خواهش میکنم عزیزم...کاری نکردم بوس بوس
جدی؟..آخ جون....
چشم عزیزم..حتما

عروسک خانوم سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام ساندی عزیزم
خوبی خانومی؟
منم دلم برات یه ذره شده بود عزیزم شرمندم که دیر اومدم
التماس دعا

سلام عزیزم
ممنون
خواهش میکنم خانم
محتاجیم به دعا...

مریم خانومی سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلاممممممممممممم عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟؟
بابا ای ول ! بابا استاد . بابا تو دیگه کی هستی !؟؟؟؟؟؟
من بسیار بسیار دوست می دارم خرید کردن را :دی . البته اگر نخوام راه برم :دی !‌

واییییییی خرید لوازم آرایش عشقولانه ی منه :دی . دیگه حالا واسه عروسی هم باشه . دیگه چه شودددددددددد!‌

می گماااااااااا جون من آپ دیت م کنید این تیک بلاگرولینگ هم بزن خانومیییییییییی .


بوس بوس

سلام عزیزم
ممنون
خواهش میکنم...من متعلق به همه هستم!!
آخ دقیقا مثه من....:دی
باور کن تیک زدم....ولی بازم چشم
بوس بوس

مریم چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.maryamkazemi80.persianblog.ir

ساندی خانوم بابا چه دوست خوبی هستی تو... کلی زحمت کشیدی این مدت....خسته نباشی..
روح مامانیت هم شاد...
تو هم منو دعا کن....

مرسی عزیزم....فدات
ممنون
چشم..حتما

شاذه چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

ووووووووی منم خرید کردن دوس دارم:)

منم بسیار دوست میدارم شاذه جون:دی

سپیده چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام عزیزم دیر به دیر میای حقم داری دیگه مادرشوهر و دامادو,,,,اما خداییش خرید عروسی کیف داره ,نه. امیدوارم دوستت هم خوشبخت بشه,خودت هم خودم هم:)

سلام عزیزم
آره خواهر سرم خیلی شلوغ بود :دی
خیلی خوش میگذره...ممنون
الهی آمین

ثمین چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ http://begoo.mihanblog.com

سلام نازنیننننننننننننننننننن
وای منم عاشق خریدرفتنم ..نمیشه منو هم باخودتون ببرین؟
درسای منم این ترم خیلی سنگینتره ...چکارکنیم دیگه ؟
داریم پیش بسوی کچلی مسابقه ی دو میدیم !
مواظب خودت باش گل دختر

سلام عزیزم
آخی..خوشحال میشیم شما هم تشریف بیارین خانم
هیچی باید بسازیم!...دقیقا...احتما لا آخرش یه چیزی هم از موهامون بدهکار میشیم!!! :دی
چشم..شما هم همینطور

غریبه چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://quotidien.blogfa.com

خدا مامانی رو بیامرزه :(
عروسی خودت ایشالله عزیزممممممممممم

مرسی عزیزم:*
انشالله عروسی شما....

عشق ابدی پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ http://fariva.blogfa.com

سلام عزیزم موضوع پستم در مورد شب 23 ماه رمضان هست اگر حاجت داری حتما بخون[گل]

سلام خانم
ممنون که خبرم کردی:*

دختر ۲۰ ساله پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام خواهر عروسسسسسسسسسسسس
خوبی جیگرر
به به میبینم که مریضیت خدا رو شکرر خوب شده و به امر خطیره گردش و خرید میپردازی عزیزممم
ایشالا همیشه به خرید عروسی ( هرچند برای دوست )
راسی در مورد گوشی هم ان ۷۳ شوشو میگه خیلی خوبه.
در مورد تقلبی و اصلشم باید با یه ادم وارد ..بری علا ئ الدین و خریدت رو بکنی. ولی الان اکثر گوشی ها چینی هست.
و فنلاند نوکیا خیلی کمه.

سلامممممممممم
مرسی عزیزم....آره بد جوری هم میپردازیم:دی
مرسی
فداتشم:*

گلبانو پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://banoo-gol.blogfa.com

دستت درد نکنه عزیزم اما انصاف هم باشه تو که اینقدر وقت و انرژی رو میذاری جای فامیل عروس و داماد نقش زیر پوستی ایفا می کنی و میری خرید حداقلش وقتی میری خرید و دلت یک چیزی می خواد اقا داماد حساب کنه بعنوان شیرینی زحمتت.یا حداقل تعارف کنه که بده ما حساب کنیم بخاطر زحمتی که کشیدی.
حالا عیبی نداره تو بخاطر دل دوستت ادامه بده!!

نمیدونم..راستش در این مورد اصلا بهم تعارف نکردن منم هیچ توقعی نداشتم....
چشممممم!!

شیرین پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.shirinlife.blogfa.com

سلام ساندی عزیز
پس یه خسته نباشی جانانه طلب داری! خسته نباشی آقا داماد٬ مادر و خواهر شوور! انشاءالله عروسیت جبران کنه! از آشنایی باهات خیلی خوشحالم.بووووس

سلام عزیزم
ممنون....منم همینطور
بوووووس

غریبه پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ب.ظ http://quotidien.blogfa.com

من این
اهنگ ویلاگت رو دوسسسسسسسسسسس دارمممممممم

منم خیلی میدوستمش:)

عشق ابدی شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://fariva.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟بیا آپم با خبرهای داغ از مکه

سلام عزیزم
ممنون...حتما میام:*

سیب مهربون یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام گلم
خوبی ساندی جان
جناب داماد خوبید؟
عروسیتون کی بود ان شاالله؟
ای قربون داماد خوشتیبم بشم...
بازم رفتی نابود شدی که...
ایندفعه در نقش کی غیبت زد؟

سلام عزیزم
ممنون
ای قربووووون شما :دی
هنوز مونده یکمی
خدا نکنههههههههههه
ببخشید..سرم شلوغه
بوس بوس

سارا دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ق.ظ http://rozanehaye-ma.blogfa.com

سلام عزیزممممممم
تا باشه خرید عروسی باشه ایشالله.به نظر منم خیلی کیف دارهههههه.
خوبی خودت؟؟؟؟؟؟
چرا اینقدر دیر دیر آپ میکنی؟؟///
راستی لینکتو عوض میکنی خانومییی؟؟؟؟

سلاممممممممم
ممنون...مرسی خوبم
ببخشید سرم شلوغ بود
چشم البته اگه بلاگرد درست بشه
بوس بوس

سیب مهربون دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ

:)
خواهر مواظب خودت باش
این درساتم زود زود بخون تموم شه
مامان جون خوبه؟
مواظب خودتون باشین عزیزم

:*
مرسی عزیزم
چشمممممم
خوبه ممنون..نی نی خوشگل خوبه؟
چشم..شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد