آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

من برگشتم

سلام دوستای خوبم

چندروز بعد از اینکه پست قبلی رو نوشتم یه اتفاقی برام افتاد که باعث شد تو این مدت نتونم بیام و چیزی بنویسم.ماجرا این بود که من یه لنز طبی داشتم که شماره اون ۷۵/۰ بود!چندماه هم بود که ازش استفاده نکرده بودم،یعنی کلا من از این لنز چندبار بیشتر استفاده نکردم چون شماره چشمم زیاد نیست  و از عینک هم خوشم نمیاد گاهی که مهمونی مهمی برم لنز میزارم!!با وجود اینکه من تمام اصول رو رعایت کرده بودم و در گذاشتن لنز هم به قول دکترم حرفه ایی هستم!!اما بعد از اینکه از مهمونی برگشتم ،فردا صبحش دیگه نتونستم چشمام رو باز کنم!! دقیقا هر تکونی کوچیکی  که توی پلکم و یا چشمم میدادم  یه درد خیلی شدیدی ایجادی میشد و از چشمم همینطور اشک میومد...خلاصه مامانم چشمهامو با پد استریل بست و عصر که رفتیم دکتر ،دکتر گفت که دچار زخم قرنیه شدم و باید چشمم یه جوری پانسمان بشه که اصلا تکون نخوره و فقط هر یکساعت یکبار باید بازش کنم و قطره بریزم و دوباره ببندمش.گفت اگه چشمت تکون بخوره هم درد زیادی داره و هم زخم چشمت بدتر میشه. خیلی سخت بود از صبح تا شب با چشمهای پانسمان شده فقط باید می خوابیدم...تو این مدت دانشگاه هم نتونستم برم و کلی از درسهام عقب موندم...الان چند روزه چشمم رو باز کردم  ولی وقتی زیاد تلویزیون نگاه میکنم یا کتاب می خونم یا به صفحه مانیتور نگاه میکنم یکمی چشمم درد میگیره...

کامنتهای پست قبلی رو هم نصفشو همون موقع خوندم و بقیشو هم دارم می خونم...از همه دوستهایی که به فکر من بودن خیلی ممنونم...یه ۲-۳ روز دیگه که چشمم کاملا خوب شد اول به همه سر میزنم و بعدش هم اتفاقات این مدت رو کامل براتون مینویسم...

مواظب خودتون باشید 
 خیلی دوستتون دارم...

تا بعد

بعدا نوشت:دوستهای عزیزم ،من ۷-۶ساله که از لنزاستفاده میکنم(البته  گاهی!!) ...و همیشه به تاریخ مصرف لنز و محلولش دقت میکنم اما نمیدونم چرا اینبار اینطوری شد!!...دکتر هم گفت ممکنه علتهای مختلفی به جز تاریخ مصرف وجود داشته باشه...