آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

ماجرای تلخ!

سلام به همه دوستای خوبم

امروز روز ثبت نام ترم تابستونی بود،برای اولین بارتونستم بدون هیچ مشکلی ۶ واحد مورد نظرم بگیرم...(همیشه باید کلی تلاش می کردی تا کد کلاس رو باز کنن) بعدش هم رفتم دیدم نمره ۳ تا از درسهای که به خاطرشون خیلی نگران بودم اومده...هر۳تا رو با نمره خیلی خوب قبول شده بودم   ...به خاطر بقیه نمره ها هم که هنوز اعلام نشده خیالم راحته!

بعد از اینکه با یکی از دوستام از دانشگاه اومدم بیرون، دیدیم یک زن و شوهر خیلی جوون دارن تو خیابون با هم دعوا می کنند،خانمه جیغ میزد و گریه می کرد وآقاهه به زور سعی می کرد اونو دنبال خودش ببره!...بعد یهو آقاهه با مشت کوبید توی دهن دختره!مشت بعدی رو هم زد توی چشمش...خیلی وحشتناک بود...چند تا از بچه های دانشگاه که بیرون بودن رفتن جلو تا کمک کنند...چند نفر عابر هم ایستاده بودن و تماشا می کردن!...بچه ها به زور خانمِ رو نجات دادن چون آقاهه به شدت با مشت و سیلی می زدش و دختره در حالی که از دهنش خون میومد و چشمش ورم کرده بود جیغ میکشید و گریه میکرد...

دوتا از پسرها آقاهه رو بردن یک گوشه و سعی می کردن آرومش کنند،چون اون بازم می خواست حمله کنه!

دخترها هم داشتن به خانمه کمک می کردن...این دوستم زنگ زد به صد +ده! ...گفتن الان میایم...دختره میگفت این مثلا ط *ل*ب *ه است...پدر و مادرش مردن...بابام دلش سوخت اجازه داد من بدون هیچ جشنی با این ازدواج کنم حالا هر روز منو کتک میزنه و همش زور میگه...بیچاره از خجالت چادرش رو کشیده بود روی صورتش و گریه می کرد...(در این بین دوستم ۳ بار دیگه با صد+ده! تماس گرفت و اونها همچنان گفتن الان میایم!)... بچه ها به دختره گفتن الان که صورتت اینطوریه برو از دست این شکایت کن ،بزار یکمی ادب بشه...چرا می گذاری اینطوری کتک بزنه...

یهو دوتا خانمArabic Veilکه موقع کتک کاری یه گوشه ایستاده بودن و با اشتیاق هرچه تمام تر داشتن تماشا می کردن!!...دختر ها رو هل دادن کنار و رفتن جلو...بعد چادر دختر رو درست کردن!!!بعدش گفتن به حرف این دختر ها و پسرها گوش نده..اینها هیچی نمیفهمن...اینها اصلا معنای ازدواج حالیشون نیست...از روزی که این گوشی های موبایل اومده اینها هر روز صبح زن یکی میشن!...باورتون میشه..اینها دقیقا عینه جملات اون خانم!بود...همه فقط اینطوری خانمه رو نگاه می کردن...بعد به دختره گفت ببین  شوهر، کتک زدن داره،فحش داره،دعوا داره..ولی هرچی میگه تو باید بگی چشم..چون شوهرته!!!و حق نداری حرفی بزنی...الان هم بیا برو تا دیر نشده از شوهرت معذرت خواهی و بگو اشتباه کردم و خواهش کن ببخشه تو رو.اگه طلاقت بده تا اخر عمر دیگه نمیتونی شوهر کنی و بیچاره میشی مثله اینها...دختره هم با گریه جلوی همه ما رفت به مردِ التماس کرد که ببخشتش و تازه مرد با خشم و نفرت بهش بی اعتنایی می کرد...باور کنید همه شک شده بودن...نمیدونم از اون موقع تا به حال عصبانی هستم یا متعجب یا ناراحت...

من معمولا هیچوقت به خاطر ظاهر کسی در موردش قضاوت نمیکنم..چون تا به حال خانم های محجبه بسیار با شخصیتی دیدم اما در تمام  سالهای عمرم با چنین موضوع تلخی مواجه نشده بودم..چرا اون خانم به خودش اجازه داد چنین حرفهایی رو بزنه....

نظرات 68 + ارسال نظر
نانا یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://nhd817.persianblog.com

سلام ساندی عزیزم
خوبی مهربون ؟
خیلی خیلی خیلی مرسی از لطفت ..
به زبون خودت بگم ؟
وری وری مرسی که منو به مایندت آوردی و تو می هپی برد دی سی کردی ...
آی ویشم که یو هم آلویز و اوری تایم تو تمام مراحل زندگیت لاکی باشی :))
ای ول بابا منم بازی :))
میگم راستی ساندی جان نظرت چیه همو بلنکیم ؟
:ی:ی
من الانه میلینکمت
یو هم اگه لایک داشتی لینک می ! :ی
تنک یو یه عالمه :ی

به به سلام نانا جون
مرسی عزیزم...
خواهش میکنم خوشگلم..
اوکی!
تنکس میس نانا!:دی
منم الان لینکت میکنم عزیزم
فدات شم...بوسسس

شمسی خانوم یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ

بله؟ بله؟ بله؟
خدایاااااااااااااااااا !
من الان می تونم آدم بکشم!
من آدم می کشم!
من الان آدم می کشم!
کمک!
یه آدم به من بدین تا بکشم!
لجم گرفته!!!!!

وووووی شمسی جون...آروم باش!
تو اون لحظه همه آدمهای اونجا همین احساس رو داشتن...
نهههه،اونوقت اگه آدم بکشی دستگیرت میکنن ما بیایم نوشته های خوشمل کیو بخونیم؟...
منم هنوز عصبانیم...

نوشی یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ

وای ساندی...
حالم بد شد!!!!!
مردی که به هر نحوی دست روی زن بلند کنه حیونه...خدا با همون دست بزنه تو حلقش.یکی هم بزنه تو حلقه اون زنیکه های فلان فلان شده.که انقد زدن تو فلانشون که فک می کنن این حق و دارن که بزن تو فلان دیگران

من هنوزم که یادش میفتم عصبانی میشم...
درست میگی...نمیدونم اون چطور مردی بود که جلوی اونهمه آدم زنشو کتک میزد...اما بیشتر از همه از دست اون زنه لجم گرفته..اگه قیافشو موقع گفتن اون حرفها دیده بودی.....

رها یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.raharash.blogfa

واااااای اینایی که گفتی حقیقت بود

از اینجور مردا هنوز پیدا میشن؟

چه دختر بدبخت و ضعیفی بوده که حرف اون خانومای عقده ای رو گوش داده!!!!!

باور کن...دقیقا اتفاقی بود که دیدم.
من چندبار دیگه هم دعوا توی خیابون دیده بودم ولی دیگه نه اینطوری!...متاسفانه پیدا میشه هنوز...
موافقم،دختره فقط گریه می کرد..نمیدونی چطوری گردنشو جلوی پسره کج کرده بود و با التماس نگاش میکرد...

نوشی یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ

اه خیلی عصبانی شدم

منم همینطور...

انار بانو یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ

اولم ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فک نکنم!:)

خانومی یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com/

سلام ساندی عزیزم
بله حتما گلم منم شمارو لینک می کنم که بتونم همیشه بیام پیشت خانومم
بوووووووووووووووس

سلام عزیزم
فدات شم عزیزم..خوشحالم میکنی
بوووووس

انار بانو یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ

پس تاییدیه اول نمیباشیم. همچین میرفتی میزدی تو دهن دختره که حالش جا بیاد...
چرا دختره ؟؟؟؟؟؟؟؟ چون آدم این زنا رو میبینه این دخترا رو میبینه حالش بد میشه به خودش شک میکنه

آفرین دختر باهوش:دی
من وقتی زنه اون حرفها رو زد اینقدر عصبانی شده بودم ولی دختر اصلا مهلت نداد کسی حرف بزنه!...سریع دنبال اون رفت برای التماس!...
تمام ارزش و اعتبار یک زن رو بعضی ها با رفتارشون میبرن زیر سوال...

انار بانو یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ

زنیکه ....
هیییییییییییییییییییییییییننننننننننن فحش دادم الان حمید میاد فلفل میریزه دهنم....:دی

...
نترس این کامنتو یه گوشه قایم میکنم حمید نبینه:دی

لاله یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://mehdijoonam.persianblog.com

سلام ساندی جون. خوشحالم که نمره هات خوب شدن و خیلی متاسفم به خاطر اون خانمی که کتک خورده و تازه بعدش رفته معذرت خوواهی!! حرفای اون خانم هم واقعا لجمو در اورد. نمیدونم اگه دختر خودش بود بازم این حرفو میزد یا نه!! واقغا باعث تاسفه.
راستی خانمی... معلومه که میتونی لینکم کنی. منم لینکت میکنم.

سلام عزیزم
ممنون..
من هم خیلی ناراحت شدم...هر چی فکر میکنم نمیتونم بفهمم چرا اون حرفهارو زد...
فدات شم..

خانومی یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com/

وای ساندی جونم اون موقعی نخوندم الان خوندم کلی شوکه شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باورم نمیشه؟1 این حرف یعنی چی؟!چه ربطی به گوشی موبایل داشت؟!!!!!!!!!!!!!!!!
بعضی ها مخشون معیوب فکر کنم خدا شفاشون بده...
خب بدبختا تا حالا از شوهر چیزی جز این ندیدن فکر می کنن شوهر یعنی این!!!!!!!!!!!!!
نمی دونن که شور همه چیز آدم هست غیر از اون مواردی که نام بردن!!!!!!!!!!!!!
خاک تو سرشون کنن که مغزشون بیشتر از این گنجایش نداره
اه اه اه آخه یه آدم تا چه حد می تونه احمق باشه؟!
باز اون بدبختو بگو که حرف اون دو تا ابله رو گوش کرده میره از شوهر وحشیش عذرخواهی می کنه؟!
خدایا چرا به همه یه ذره فقط یه ذره شعور ندادی که حداقل حقوق فردی خودشونو بدونن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی حالم بد شد به خصوصو که روز به روزم از این مملکت گل بلبل داره حالللللللللللللللللللم به هم می خوره که

نابودش کردن ........
......................................

اینقدر این یه تیکه از حرفش لجمو در آورد..نمیدونی با چه لحن مسخره ایی اینو گفت!...
راست میگی شاید زندگی خود اونها اینجوری بوده... اخه اینکه اسمش زندگی نیست...پس تکلیف انسانیت و عشق و احترام چی میشه...
واقعا برای همچین آدمهایی متاسفم...اینها آبروی زن و مرد ایرانی میبرن...
عزیزم آروم باش...خوب میتونم حالتو درک کنم...

نیروانا یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://nirvanaslife.persianblog.com

وای که چقدر حالم گرفته شد وقتی این ماجرا رو خوندم . مردتیکه احمق و اون دوتا زن احمق تر رو بگو !

منم هنوز ناراحتم...
آره...مرد اصلا غیرت ند اشت...آدم روی زنش دست بلند نمیکنه که...

شاذه یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

واااااااااااااااااااااای میخواستم نمراتتو تبریک بگم... حالم گرفته شد. اککهی آدم چقدر نفهم باشه!!!!!
به هر حال نمرات خوبتم مبارکت باشه خانومی...

واقعا...
مرسی عزیزم...ممنون

یاسی یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

وایی! چقد طرف دیوونه بوده! دلم سوخت خیلی! آخی

از دیوونه هم بدتر بود!

شیوا یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.shiva34.blogfa.com

سلام عزیزم
اینجور آدمای ابله زیاد پیدا میشن
تو خودتو ناراحت نکن
کسی که از اول عمرش توسری خورده از این بهتر نمیشه
همه که مثل ما نیستن که از این جور چیزا متعجب بشن

سلام
متاسفانه درسته!
ممنون از لطفت...

عشق ابدی یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ http://farida.blogfa.com

سلام ساندی جون
خوبی؟مرسی عزیزم بله که میتونی لینک کنی،خوشحال میشم و منم لینکت میکنم
راستی چقدر متاسف شدم بابت چیزائی که خوندم....
دوست دارم برم جائی که فقط خودم باشم بی هیچ مزاحمی
موفق باشی ساندی جون

سلام عزیزم
ممنون ...
میفهمم چی میگی..امیدوارم همه چیز درست بشه
مواظب خودت باش عزیزم

آمینا یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ب.ظ

من هنوز قهرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نهههه
به خدا توی پست قبلی کامنت گذاشتی
(نگاه مظلوم اشک آلود)

من دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.com

تلخ بود .. اما شماهم گفتی و اون خانم هم حرفشو زد .. در نهایت تصمیم گیرنده خود اون دختر خانم بود ....... حتما دلش با حرفهای اون خانم بیشتر همراه بود .. شاید زندگیشو دوست داشت .. شاید ..

نمیدونم...شاید اینطور باشه که میگی...اما حرفهای دختره این رو نشون نمیداد

یاس دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ق.ظ http://atre-yasmn.persianblog.com

هاااان!چی شد!!!واقعا که!به نظرم نمایشی بوده!!!!

خودم هم هنوز نمیدونم!!!
شاید!اما ظاهرا نمایشش بیش از حد طبیعی بود!!!!

هدیه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ http://hediiie23.blogfa.com

سلام ساندی عزیزم
خیلی تلخ بود ....
اینا دقیقا چیزایی هست که منم تو ایران خودمون دیدم .
تا وقتی تو مملکتمون همچین ادمایی داریم انتظار بیشتری هم نمیشه از این مملکت داشت
راستی لینکت کردم عزیز
بوسسس

سلام هدیه جونم
آره..درست میگی
قربونت..ممنون
بووووس

آزی دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ق.ظ http://goldendays.blogfa.com

ساندی جونم اول از همه تبریک به خاطر نمره های خوبی که گرفتی
خیلی خوشحال شدم
دوم اینکه متاسفانه تو جامعه ما از این قبیل مسائل خیلی زیاده
بیچاره زنایی که زندگیشون تو دست این مردا به تباهی کشیده شده...

ممنون از لطفت عزیزم
متاسفانه همینطوره...خدا بهشون کمک کنه...

francois دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.francois.blogsky.com

when i read this text i worry i think some pepole want to get the law freedom of pepole but the freedom pf everyone is repectful if do not hurt to the freedom of others the god creat human free and human can live free

عقیده و نظر درستی دارید..به نظر من هم انسانها تا زمانی که به حقوق دیگران تجاوز نکنند و باعث زیر پاگذاشتن حقوق فردی و اجتماعی نشوند حق دارند که آزاد زندگی کنند و کسی حق نداره اونها رو از حق قانونی و انسانیشون محروم کنه!
ممنون

عشق ابدی دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ق.ظ http://fariva.blogfa.com

سلام
ساندی جون اگه اشتباه نکنم اسم اصلیت را متوجه شدم!قشنگه
راستی معذرت نمی دونم چرا آدرس وبلاگ را اشتباه نوشتم !!اشتباه تایپی بود...ببخشید تو زحمت افتادی

سلام
جدی؟...ممنونم.
اشکال نداره عزیزم...فقط یه لحظه ترسیدم فکر کردم هک شدی!..دیدی چه وحشتناک بود.
قربونت عزیزم

همسر آقا فرزاد(م) دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.farzad-r59.blogfa.com

××زندگی دایره ایست که ماننند مستطیل 3 ضلع دارد:عشق و محبت×× [نیشخند]
من و فرزاد گلم 19تیر منتظر شماییم خونه ی ما به شما خوش خواهد گذاشت.یه جشن کوچیک به مناسبت....!!!! خودتون بیاین متوجه میشین.[چشمک]
سلام ساندی جان اولین باره میام اینجا ایشالا سر فرصت میام پست های قبلیت را میخونم شاد و سسلامت بشای

نیششش!
ممنون..حتما مزاحم میشیم(چشمک)
سلام عزیزم..
خوش امدی خانم...خوشحالم میکنی
ممنون..تو هم همینطور

رها دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ http://rahaaaa.persianblog.com

سلام عزیزم
من برای نوشته قبلیت هم پیام گذاشتم ولی الان دیدم که گم گوری گرفته
:دی
بعضیها چه عقاید وحشتناکی ذارن.بیچاره زنه.مگه اون مرتیکه کیه که به خودش اجازه میده کتک بزنه.البته تقصیر خود زنه هم هست.نباید اینجوری خودش رو الکی کوچیک کنه.همونه که به پسره رو داده و پر روش کرده.مرتیکهههههههههههه.خیلی اعصابم خورد شد......

سلام عزیزم
من همه کامنتهای پست قبلی رو تایید کردم،شاید این بلاگ اسکای خواسته اذیتم کنه:دی
واقعا...بهتره بگی قرون وسطایی!
درسته ...حداقل کاری که میتونست بکنه این بود که به جای التماس سوار یه ماشین بشه و بره تا بیشتر از این تحقیر نشه...!!
منم همینطور...

رویا دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://baraye-iliya.blogfa.com/

وای چه بد !!!!

خیلی...!!!

رها(ستایش) دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ http://setayesh07.blogfa.com

به نظر من اون دختره که اینقدر زود احمق شد و رفت معذرت خواهی کرد حقش بود بیشتر از این کتک بخوره

یک جمله خوب هست که میگه : هر چقدر به خودت ارزش قائل باشی دیگران هم به همون نسبت بهت احترام میگذارند ...

نه بد میگم

اما خوب دلم سوخت براش

نمرههای خوبت مبارکه

دقیقا باهات موافقم...
این خود ما هستیم با نشون دادن شخصیتمون به دیگران درجه احترام و توجه اونها رو برای خودمون تعیین میکنم...
نه عزیزم..درست میگی
منم همینطور...
قربونت خانمی...

عشق ابدی دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ب.ظ http://fariva.blogfa.com

ساندی جون آپ کردم

میام عزیزم...

پرستو دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://parastunameh.persianblog.com

سلام عزیزم
واقعا از ماست که بر ماست!!!!!!!!!!!۱
وقتی خودمون رو کوچیک می کنیم و ارزشی واسه خودمون قائل نمیشیم نتیجه اش همین آقایی میشه که دیدی):

سلام خوشگلم...
دقیقا!
ادم وقتی خودش،خودشو دوست نداشته باشه از دیگران چه توقعی میتونه داشته باشه...:(

رها(ستایش) دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ب.ظ http://setayesh07.blogfa.com

مطلب موجود در وبلاگم برای خانمهای تپل ---

اگه تپلی خدایش عمل هم بکن... نه اینکه فقط بخونی

رها جون اگه تپل نباشیم باید چیکار کنیم اونوقت؟(گریههه)
من قدم ۱۷۵ وزنم ۶۰-۶۲ به نظرت تپلم؟...اگه هستم بگو از همین الان یه فکری به حال خودم بکنم....

سپیده دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.mishkas.persianblog.com

سلام راستش ببخشید اما با خوندن مطلبت اعصابم خیلی خورد شد تا ما زنا اینجوری فکر میکنیم حقمونه که بدبخت باشیم راستی شما هیچی به اون خانوما!!!!!!!!!!!که فقط زن یکی شدن و حتما شوهراشون هم فقط شوهر اوناست نگفتید؟

سلام
میفهمم عزیزم..حق با شماست..
اینقدر با لحن توهین آمیزی این حرفها رو زدو همه رو هل داد و پرخاش کرد که همه شکه شدن...و بعدش اون دختره سریع دنبالشون رفت برای التماس!
به نظرت اینجور آدمها که بویی از ادب و انسانیت نبردن ارزش بحث کردن دارن؟..اصلا اگه کسی بخواد باهاشون منطقی صحبت کنه فکر می کنی حتی اجازه حرف زدن به کسی میدن....

غریبه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ http://quotidien.blogfa.com

عسیسم من اصلاْ تعارفی نیستم راحت باش ( بوس)
راستی من تو فکرت هستم واسه کار ( لبخند ژکوند)
و در مورد اون زن بگم که هر چی سرش میاد از حماقت خودشه ... آدم کتک بخوره بعد هم بره عذر خواهی کنه !!!! این دیگه نوبره !!! ببخشیدا ولی احمق بهترین چیزیه که میتونم بگم !!! البته بر اساس شواهد و قرائن و این که شاید چیزهایی در پی پرده باشه که ما ندونیم ولی در هر حال دعوا و کتک کاری تو خیابون بده .

میسی(بوس)
ممنون عزیزم..لطف داری(نگاه سرشار از عشق و محبت و قدرشناسی و تشکر و.....)
دقیقا...علت دعواشون یه بحث جداست اما اینکه آدم روی زنش دست بلند کنه تازه اونهم اینطور وحشیانه و توی خیابون جلوی چشم اینهمه آدم واقعا وحشتناک و غیر قابل تحمله...
بووووس

انار بانو دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

هییییییییییییی سلام چه طوری هنوز تو شکی؟؟:دی

مامان :)) من فردا ریاضی دارم بلتم نیستم:))

هییییییییییییی سلام علیکم.
بد نیستم...نه فک کنم الان کم کم داره اثرش برطرف میشه:دی
جانم؟:دی...عسیسم صدبار گفتم درسهاتو به موقع بخون دختر گلم...حرفمو گوش ندادی اینم نتیجش:دی
امیدوارم امتحانت ۲۰ بشی ;)

مونی دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ

جامعه پر از این نمونه هاست !متاسفانه

متاسفانه همینطوره...

رها(ستایش) دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ http://setayesh07.blgofa.com

خوب کاری نداره ادرس بده دوستای تپلت بیان


اما خودمونیم ها بزنم به تخته خوب باربی هستی

خوشمان امد از اینکه دوست موزونی چون شما داریم

چشم...
من از همین تریبون اعلام میکنم تمام دوستان تپلی که به اینجا مراجعه میکنند برن مقاله ستایش جون رو بخونن...به بقیه دوستایی هم که مراجعه نمی کنند خبر میدم...

قربونت برم..(شکلک خجالت با لپ های گلی)
خواهش میکنم..خوشحالیم که خوشتان آمد :دی
بوووس

نیلوفر دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.niloos.persianblog.com/

سلام
مطلبت رو خوندم فکر می کنم بعضی از ما زنا نه تنها در حق خودمون بدی می کنیم بلکه با کارامون در حق همه زنا ظلم می کنیم متاسفم

سلام
ممنون که خوندی...با نظرت موافقم..متاسفانه همینطوره.

انار بانو دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ

حمید دیروز یه عالمه باهام انتگرال کار کرد اخرشم مث خنگا نگاش کردم:دی
به نظر تو امیدی هست؟؟؟؟؟؟؟؟:))

وای شمام انتگرال دارین؟!...خوبه حداقل حمید خان در نقش معلم خصوصی ایفای نقش میفرمایند:دی
اوووووم...آره عزیزم تو میتونی ;))

انار بانو دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ب.ظ

ساندی جان من میخوام درس بخونم اما درس منو نمیخونه:دی

منظورت از روش قدیمی چیه من خنگم کمی تا حدی :دی

خب این یکمی پیچیده شد...!!
همون تقلب و ....:دی

خانومی دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ب.ظ http://dream-life.blogfa.com

سلام ساندی جون
خیلی حالم گرفته شد
چقدر باید متاسف بود!
واقعا اینجور وقتها چی باید گفت؟
فقط می دونم خدا جای حق نشسته امیدوارم یه گوشمالی حسابی به این مرده بده اون دو تا خانوما هم شفا بده

سلام خانومی
میفهمم..
حق با تو...منم امیدوارم.

بنفشه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://banafshehh.persianblog.com

سلام ساندی جون.. ببخشید دیر جواب میدم..نبودم.. خواهش میکنم.. قابلی نداره!!!

سلام عزیزم
خواهش میکنم خانم...
قربونت!!

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com


سلام



تیریک واسه نمرات خوبت

:D




واییییییییییییییییییییییی


اگه من اونجا بودم

مخ اون زنارو شستشو دادم


به خدا هر چی سر این زنای ما بیاد حقشونه

یعنی خودشون اینجوری میخوان










در هر حال روان مینویسی

موفق باشی







بــــــــــــــــوس ... بیا پیشم ...

سلام
ممنون از لطفت
پس کاشکی بودی!:دی

ولی من فکر میکنم همه رو نباید با یه دید نگاه کرد..زنهای اینطوری شاید بشه گفت حقشونه ولی بقیه زنها نه!
مرسی...
بوس...حتما

آمینا دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ب.ظ

سلااام
آشتییییییییییییییییییییی...
بوسم می کنی؟؟؟
ببین من بوست کردم...

سلاااااام
آشتییییی...آشتیییی
با اجازه بزرگترها بلهههه(خجالت با لپای گلی)
بووووووس

ثمین دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://begoo.mihanblog.com

دوست عزیز سلام ...من واقعا متاسف شدم که چنین پستی باید ابتدای آشنایی من وتو باشه ولی گاهی آدم باید حقایق رو بپذیره ... اینطور افراد واینطور وقایع دوروبر همه ی ما وجودداره
ومن چقدر ناراحت شدم ازینکه دخترای دانشجوی عزیز ایستادن وگذاشتن اون مثلا خانومها هرچی دلشون میخواد اونا رو قضاوت کنن ...خدای مهربون قضاوت رو فقط مربوط به خودش دونسته ونه حتی پیامبرش ..اونوقت ما ادمهای مسلمون دوآتیشه که خیلی هم ادعای خداشناسیمون میشه این ساده ترین حرف خدا رو نشنیده میگیریم !!!!!
متاسفم برای دین دوست داشتنی اسلام که چنین بی وجهه و زشت منظر شده و متاسفم برای همه ی اونهاییکه انسانیت رو فراموش کردن!
بازم بهت سر میزنم واز آشناییت خوشحالم

سلام ثمین عزیز
گاهی اوقات منطق و گفتگو برای بعضی از آدمها معنایی نداره.میدونید اگر کسی می خواست جواب اون خانم!ها رو بده قطعا پاسخش چیزی به جز ناسزا و توهین نبود...چون واضحه اینطور آدمها فقط دنبال به کرسی نشوندن حرفهای خودشون هستن و هر جایی که قدرت پاسخگویی نداشته باشن به سفسطه یا پرخاش روی میارن....
اما خیلی با حرفتون موافقم که تنها کسی که شایسته قضاوت در مورد انسانهاست فقط و فقط خدای متعال ...و جای تاسف داره که بعضی ها عقاید و برداشت های غلطشون رو به اسم دین و خداوند به دیگران اجبار میکنند و به خودشون اجازه برخورد های غیر انسانی میدن ...
لطف میکنی عزیزم
منم از آشنایی با شما خیلی خوشحالم.

سپیده سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

مرسی که به من سر زدی از مطالبت خوشم میاد لینکت کردم عزیزم

خواهش میکنم خانم...
لطف میکنی عزیزم...

سیب مهربون سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام ساندی
خوبی نازنین
قربون نگرانیت
راستی من اگه جای تو بودم سکته می کردم...
چه ادمهای دیوانه ای پیدا میشن

سلام سیبی جون
مرسی...
خیلی نگرانت شدم...آخه بی خبر یهو ۲ روز میزاری میری!بهتری؟
از دیوونه هم بدتر بود...

آسمونی سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.asemooni-e-man.blogfa.com

جل الخالق... چی بگم والا... شاید هم اونا دارن درست فکر می کنن!!!! (نیشخند)
خوب حالا کی شیرینی میدی بخاطر نمره هات؟!!!

ولی من اینطور فکر نمی کنم!!!!
هر وقت تمام نمره ها اومد شیرینی هم میدم(لبخند)

آسمونی سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.asemooni-e-man.blogfa.com

جل الخالق... چی بگم والا... شاید هم اونا دارن درست فکر می کنن!!!! (نیشخند)
خوب حالا کی شیرینی میدی بخاطر نمره هات؟!!!

آسمونی سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

راستی می خوای همدیگه رو لینک کنیم؟

خوشحال میشم...باشه.

آسمونی سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

راستی می خوای همدیگه رو لینک کنیم؟

maryam سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ http://mayjoon.blogfa.com

آره عزیزم مرسی خیلی خوبم. یعنی خوب شدم. وای ماجرای این خانومه تمام موهای تنم رو سیخ کرد. چه آدمهایی
پیدا می شن. آدم فکر می کنه نسلشون منقرض شده نگو
اصلا هم اینطور نیس :(

خیلی خوشحالم که بهتری.
متاسفانه فکر نکنم به این زودیها نسلشون منقرض بشه!
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد