آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

آسمان آبی

جایی برای نوشتن روزنوشت هایم در کمال آرامش!

فیلم نامه!

سلام به همه دوستای خوبم

من از طرف قهوه عزیزم به یه بازی خیلی جالب دعوت شدم ،البته جواب دادن به سوالاتش احتیاج به یکمی تمرکز و دقت داره....ممنون دوست خوبم.
بازی اینطوریه که :
اگه قرار باشه یه فیلم از سرگذشت و یا زندگی شما تا به این سنی که هستید درست کنن:
۱-چهار اتفاق مهم زندگیتون که باید حتما بهش اشاره بشه کدومها هستن؟

الف) قبولیم توی دانشگاه و  رشته مورد علاقم که باعث تحول عمیقی توی زندگیم شد و روند زندگیمو تا حدودی تغییر داد.

ب)استقلال و متکی به نفس شدن از سن ۱۲ سالگی، که چون مامان بزرگم فوت کردن و مامانم هم شاغل هستن به مرور یاد گرفتم که چطور میشه بدون نیاز به کمک دیگران درست و سالم زندگی کرد.

ج)چندتا تصمیم مهمی که تونستم در رابطه با زندگیم بگیرم  وانجامشون بدم!

۲. چهار اتفاق مهم که اگه بهشون اشاره نشه خیلی بهتره.

الف) قبولیم توی مدرسه تیزهوشان که مامانم اجازه نداد برم چون معتقد بود روشهاشون روی روحیه بچه ها تاثیر منفی میزاره !

ب)قبولی همزمانم توی ۲ تا رشته مورد علاقه ام که به سختی تونستم از بینشون رشته فعلی رو انتخاب کنم و هنوز که یادش میوفتم ناراحتم میکنه!

...!

۳. خلاصه ای از اخلاقتون به اضافه شخصیت و غیره که باید بهشون اشاره بشه.

آدم اجتماعی هستم و معمولا راحت میتونم با دیگران ارتباط برقرار کنم ، در عین صمیمت  آدم جدی  هم هستم و به رعایت حدود و اصول اخلاقی خیلی اهمیت میدم و تا زمانی که از جنبه طرف مقابلم مطمئن نشدم با احتیاط باهاش شوخی میکنم  .خیلی مهربونم و این موضوع شامل دلسوزی برای یه پیرمرد که تو خیابون خورده زمین میشه تا یه بچه گربه که مادرشو گم کرده و توی اینجور مواقع دوست دارم کمک کنم. متاسفانه زیاد نمیتونم زبونی ابراز محبت کنم و قربون و صدقه برم سعی میکنم با رفتارم اینو نشون بدم و هر کاری از دستم بر بیاد انجام بدم .یکمی حساسم  ولی کم عصبانی میشم و در موقع عصبانیت معمولا سکوت میکنم و اگه خیلی خیلی عصبانی باشم میرم یه گوشه ایی گریه میکنم اما اهل داد و فریاد نیستم.توی مواقع حساس که همه کنترلشون از دست میدن خیلی خوب بلدم به احساساتم غلبه کنم و تصمیم بگیرم.زیاد اهل گردش و مهمونی نیستم.عاشق کتاب خوندن و خرید کردن هستم و هر چیز تازه ایی که یاد میگیرم باعث میشه کلی خوشحال بشم.زیاد بلد نیستم پول پس انداز کنم و اهل صرفه جویی نیستم!  .در مورد تمیزی اصلا با کسی شوخی ندارم !  کم حرفم و توی مهمونی هاترجیح میدم بیشتر شنونده باشم تا گوینده .گاهی کم طاقت میشم و دلم می خواد زودتر یه کاری به نتیجه برسه( یه ذره عجولم!)...اصلا حسود نیستم و از آدم حسود متنفرم.از ادمهایی که قیافه میگیرن بدم میاد.اعتماد به نفسم خوبه و اگه تصمیمی بگیرم حتما انجامش میدم...خیلی بدم میاد کسی منو احمق فرض کنه...نگاه های عمیقی دارم!!...تا بیشترین از این از من بدتون نیومده بسه دیگه،نه؟!

۴. با در نظر گرفتن چهره "واقعیتون" کدوم یکی از هنرپیشه هارو برای بازی نقش انتخاب می کنید؟

البته خودم نمیدونم شبیه کدوم هنرپیشه ایرانی ممکنه باشم اما هدیه تهرانی و لیلا حاتمی فکر کنم از همه مناسبتر باشن!

 من از :
سیب مهربون،نوشی جون،شاذه جون،دختر ۲۰ ساله،Manو من عزیز،ستایش(رها)جون،مهتاب جون،مریم جون،باران جون،یاسی جون،خانومی،مونی جون،آزی جون،شمسی خانم،هانی جون،کلاغی جون،لاله جون،غریبه عزیز،اناربانو،ملوسی جون،زهرا جون.

 دعوت میکنم در صورت تمایل به این بازی ادامه بدن.

 

نظرات 103 + ارسال نظر
ثمین یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ب.ظ http://begoo.mihanblog.com

سلام ساندی جونم ... عزیزم ممنون از توجهت و از احوالپرسیت
دلم واسه ی تو هم تنگ شده بود ..بااینکه مدت کمیه باهات اشنا شدم اما کلی دوستت دارم ...این بازی هم خیلی جالبه و
باعث میشه بهتر دوستامون رو بشناسیم
مواظب خودت باش دختر باهوش ومهربون

سلام عزیزم
خواهش میکنم ثمین جون...
منم دلم تنگ شده بود و خیلی دوست دارم...
ممنون دوست خوبم
بوس

قهوه یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://felanbineshan.blogfa.com

اول

نائب اولی خانم:)

قهوه یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://felanbineshan.blogfa.com

آخ یادم رفته بود که تاییدیه اینجا. ):

ممنون که دعوتمو قبول کردی ساندی جون. خیلی خیلی قشنگ و کامل از خودت نوشتی. من به خیلی از چیزهایی که تو گفتی اصلا اشاره ای نکردم. ولی اشکالی نداره. نمی دونم چرا ولی می دونستم دختر مستقلی برای خودت هستی. حدسم درست در اومد.

منم درست مثل تو تا اخلاق طرف رو خوب تجزیه تحلیل نکنم غیر ممکنه باهاش شوخی کنم. همین رفتار رو هم از بقیه انتظار دارم. اگه یکی که منو نشناسه و الکی هوس شوخی به سرش بزنه اصلا جواب نمی دم. ای کاش بیشتر می نوشتی من که حسابی ازت خوشم اومده مهربون خانوم
لیلا حاتمی رو دوست دارم. می خواستم شکلک بوس برات بفرستم بلد نیستم اینجا چه جوری شکلک میفرستن. ):

در جواب سوالت هم عزیزم باید بگم که من الان نزدیک به ۱۰ ساله که خارج از کشور زندگی میکنم.

بوس بوس بوس گل قلب بوس. اینو داشته باش تا من یاد بیگرم.

؛)
خواهش میکنم عزیزم،ممنونم که دعوتم کردی...
پس خیلی باهوشی قهوه جونم شایدم حس ششمت قویه:)
چه جالب...پس یه خصوصیت اخلاقی مشترک داریم؛)...عزیزم ترسیدم یکمی بیشتر از اخلاقهای عجیب غریبم بنویسم همه دوستهام دیگه پاشونو اینجا نگذارن....:)
اینجا شکلک نداره..ولی گفتن به زودی قراره بزارن!!
امیدوارم هر جا که هستی همیشه موفق باشی...
فداتشم...بوس بوس بوس....قلب

لاله یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ http://mehdijoonam.persianblog.ir

سلام ساندی جون... مرسی خانم از لطفت... از دعوتتم ممنونم. خیلی بازی جالبیه. جتما توی پست بعدیم توی این بازی شرکت میکنم... یه کم به قول خودت تمرکز میخواد.

سلام عزیزم
خواهش میکنم خانم...خوشحال میشم با خصوصیات اخلاقیت بیشتر آشنا بشم؛)

مریم پاییزی یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

اول شدم آیا؟

نه،فک کنم چهارم شدی؛)

مریم پاییزی یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام ساندی جونم خوبی؟

جالبه که ماریا جون هم هدیه تهرانی رو انتخاب کرده . چشم روش فکر می کنم و حتما دربارش مینویسم . ممنونم که دعوت کردی خانومی
بوووووووووووس

سلام عزیزم
ممنون...
بعد از اینکه کامنتتو دیدم رفتم پستشو خوندم...خیلی جالب بود برام؛)
قربونت برم...خوشحال میشم بیام پستتو در این باره بخونم؛)
بوووووووووس

یاسی یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

سلام ساندی جونم! خوبی؟
چه بازی با حالیه! آدم خودشو لو میده(چشمک)
مرسی عزیزم. یه کم فکر کنم حتما می نویسم. بوووووس

سلام عزیزم..مرسی
اوهوم!....آره یکمی؛)
خواهش میکنم...خوشحال میشم بیام بخونم..بوس

من یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://who-iis-who.blogfa.com/

چه جالب ..
نمیدونم این بازی یلدا باعث شد تا صد تا بازی وبلاگی دیگه در بیاد و من یه ذره از این روند خوشم نمی آد .. اما مممنونم از دعوتت .. تو یه کامنت میام همین جا تو کامنتدونیت بازی رو می نویسم .. فعلا :دی ..

:)
تقریبا بعد از اون بازی وبلاگی مد شد!...البته همه بازیها جالب نیست..بعضیهاش یکمی لوسه..اما گاهی برای تنوع اگه بازی تازه و قشنگی باشه بد نیست؛)....البته نظر شما هم درسته...
خواهش میکنم....خوشحال میشم بیشتر با خصوصیاتت آشنا بشم.؛)

بهاره دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.khuneye-eshgh.com

سلام ساندی جونم
خیلی بازی جالبی بود خوشم اومد
جوابای شما هم خیلی جذابترش کرد...
جالب اینجاست که من با اینکه زیاد نمیشناسمت دقیقا شخصیتت رو همین جوری میدونستم!
به نظر من هم هدیه تهرانی برای بازی این نقش مناسب ترینه...
راستی با اجازه لینکت می کنم.
بوووووووووس

سلام عزیزم
ممنون از لطفت....جدی؟...چه جالب:)
خواهش میکنم خانم..منم لینکت کردم
بوووووس

سیب مهربون دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ق.ظ

مرسی دعوتم کردی
وبلاگم باز میشه؟
ببینم چیکار می تونم برات بکنم
:)

خواهش میکنم....
آره..درست شد
؛)

شاذه دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام ساندی جون
مرسی از دعوتت. اگه بتونم تا ظهر آپ می کنم و بازی می کنم.

سلام عزیزم
خواهش میکنم....خیلی لطف میکنی..ممنون

کلاغی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ

بوسسسسسسسسسسسسسسسس
اوکی سه شنبه منتطرم.

بووووووووس
اوکی!

مونی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.mohni.blogfa.com/

وای ساندی جونم چه بازی سختی ! ولی سعی می کنم حتما بنویسم دربارش. مرسی که منو هم دعوت کردی. راستی ساندی جونم خیلی خصوصیتهای خوب خوب داریا . دوست دارم و مراقب خودت باش.

آره عزیزم...یکمی سخته!..خوشحال میشم بیشتر با خصوصیات اخاقیت اشنا بشم.....خواهش میکنم.
ممنون از لطفت...منم همینطور...قربونت.

رها(ستایش) دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ق.ظ http://setayesh07.blogfa.com



سلام ساندی جونم


به به چه بازی خوبیه ....

راستش به قول خودت این بازی تمرکز میخواد ومن متاسفانه الان رو مود تمرکز و تفکر نیستم ولی بهت قول میدم به محض اینکه حرف زدنم اومد و افتادم رو دور حتما این بازی رو ادامه میدم.وووو

می گما تو چقدر خوبی....

ای خدا اینجا چرا شکلک نداره

(خوش باشید)

سلام عزیزم
:)
باشه عزیزم...هر طور وقت دوست داشتی بنویس...حتما نوشته ات خیلی خوندنی میشه؛)
فداتشم...
آره..منم شکلک می خوام:(
قربونت

رز سفید-زهرا دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ http://white_rose.persianblog.ir/

سلام عزیزم
ممنونم که به بازی قشنگت دعوتم کردی.
چه دختر گلی هستی با این خصوصیات اخلاقیت. بوس بوس

سلام عزیزم
خواهش میکنم خانم...
ممنون از لطفت..بوس بوس

ماریا دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام خوبی برمیگردم

سلام...
باشه....:)

ماریا دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام دوباره ببخشید برام کار اوردن خوب خیلی خوبه من و شما یه ذره شبیه هم هستیم فقط من عصبانی بشم دیگه واییییییییییییییییییییییییی من هم هدیه رو انتخاب کردم خیلی اخلاقات جالبه هیچ کس هم ازت بدش نمیاد مطمئن باش دوست خوبم

سلام...خواهش میکنم عزیزم؛)
اومدم خوندم...تو بعضی موارد شبیه هم بودیم...:)
ممنون از لطفت دوست مهربونم...

سیب مهربون دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ

حتما وبلاگم. بخون
اپیدم
بازیتم تموم شد

باشه...
البته الان دیگه اومدم خوندم..کامنتم گذاشتم؛)

آسمونی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.asemooni-e-man.blogfa.com

مرسی که دعوتم نکردی...چون اصلا وقت نداشتم برای نوشتن!!!!! (نیشخند)
هدیه تهرانی و لیلا حاتمی زمین تا آسمون با هم فرق می کنند که!!!!

عزیزم اینقدر تعداد دوستان زیاد بود راستش بعضی از دوستان رو متاسفانه فراموش کردم...بعدشم بعضی ها مثه شما رو که تازه باهاشون آشنا شدم یکمی مردد بودم که باید دعوت کنم یا نه...چون نمیدونستم از این بازیها خوششون میاد یا نه!در هر حال ببخشید...
خب هر کردومشون از یه جهاتی شبیه هستن.:)

مریم خانومی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلام سلام عزیز دلم
خوبی خانومی مهربون ؟

از خدا که پنهون نیست از شما هم پنهون نباشههههه خیلی دلم می خواسم یکی به این بازی دعوتم کنه :دی . چون فکر می کنم باید خیلی جالب باشه .
الان که دعوت شدم یه کمی سخته :دی . خداییشااااا .

قربونت برم . اخلاقیاتت یه کمی شبیهه منه . نهههههه . من شبیهه شما هستم :دی
غیر از در مورد عصبانی بودن
خیلیم دوستت داریم . کی گفته اینا رو نوشتی ممکنه بدمون بیاد ؟
خیلی خانومی
خیلی گلی
دوستت دارم عزیزممممممم

بوس بوس

سلام خانم خانما....
مرسی عزیزم...
اخی:دی...پس خیلی خوشحالم که دعوتت کردم(چشمک)...آره..یکمی سخته..ولی یه جورایی آدم خودشو مرور میکنه!
جدی؟...چه جالب...چه فرقی میکنی...مهم اون شباهته:دی
منم دوست دارم عزیزم...
ممنون از لطفت خوشگلم....
بوس بووووس

طیبا دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.tibastar85.persianblog.ir/

چقدر جالب در مورد خودت قضاوت کرد خیلی خوبه که اینقدر رفتارای خودتو خوب میشناسی در ضمن خیلی خوشحالم که با شما که اینقدر به خودتو متکی هستید آشنا شدم:-)

البته در عینه جالب بودن یکمی هم سخت بود...
ممنون از لطفت خانم..منم از آشنایی با شما خوشحالم؛)

نوشی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ

بازی جالبی بود!!!!
بعضی نکته های شخصیتیت شبیه من بود!

اوهوم!
چه جالب:)

francois دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

سلام ساندی اول این که خصوصیاتی که ذکر کردید از نظر من خیلی هم خوب است دوم این که اگر قرار باشد از زندگی من تا به حال فیلمی بسازند احتمالا فیلمی تراژدی می شود اما از آن تراژدی هایی که باعث گریه کسی نمی شود و تاثر کسی را بر نمی انگیزد شاید هم باعث خنده شود هر چند زندگی همیشه شیرین نیست و همیشه هم تلخ نیست سوم این که به نظر خودم که شبیه هیچ هنر پیشه ایرانی نیستم شایدبیشتر شبیه هنرپیشه های فرانسوی باشم
به هر حال مطلب خوبی نوشتید ممنون خیلی

سلام
ممنون از لطفتون...
چه جالب...فکر کنم فیلم زندگیتون خیلی باید جالب باشه....
متشکرم.

گیلاسی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ

ساندی جان برات ایمیل زدم عزیزم

عزیزم چیزی به دستم نرسید...اگه میشه دوباره بفرست

باران دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام ساندی جوووونم
ممنون از دعوت نکردنت(چشمک)
ولی من دوس ندارم از زندگیم فیلم ساخته بشه دوست دارم زندگیم همیشه یه جورایی پنهون باشه
بوووووووس عزیزم در اولین فرصت منم سعی میکنم یه فیلم خیالی بسازم
بووووووووس گلم

سلام عزیزم....
منکه دعوتت کردم!!!
خب بعضی ها هم دوست دارن همه چیزشون خیلی خصوصی باقی بمونه؛)
لطف میکنی...
بوووووس بوووووس

داش سعید دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ http://http//:saeed.bushehr.ws

سلام /. این بازی آدم رو با زوایای شخصیتی اش بیشتر آشنا می کنه همین مرور می تونه به آدم نیرو بده ... عالی بود . خوندم . مهمتر از همه اینه که تونستید رشته مورد علاقتون رو انتخاب کنید. موفق باشید.

سلام...
بله همینطوره...ممنون از لطفتون...شما هم همینطور.

مهتاب سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ http://mahtab200763.blogfa.com/

مرسی از دعوتت ساندی جونم... حتما حتما می نویسم :****

خواهش میکنم خانم...لطف میکنی:*****

یاس سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://atre-yasmn.persianblog.ir

سلام خانوم خانومای گل...ساندی جونم ممنون از دعوتت یه کم روش فکر کنم حتما

سلام عزیز دلم...باشه حتما....خوشحال میشم نوشته ات رو در اینباره بخونم...

غریبه سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ق.ظ http://quotidien.blogfa.com

عزیزم مرسی از دعوتت ولی ترجیح میدم شرکت نکنم ولی از فیلم نامه تو خوشمان امد
کجایی که کم پیدا شدی و ما کم سعادت عزیزکم ( بوس بوس )

خواهش میکنم خانم..هر جوری که راحتی عزیزم؛)...
همین دور و اطراف...بازم پایان ترم و امتحانو از این حرفها دیگه...
خواهش میکنم..کم سعادتی منه که وقت نمیکنم به دوستای گلم سر بزنم...بوس بوس

بهار سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ http://sadlife.persianblog.ir/

سک سک . من اول شدم.
چه بازی جالبی . .چقدر دلم برای نوشته هات تنگ شده بود.

جانم؟!!:**
خیلی جالبه ولی سخته!..فداتشم...

مریم سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.maryamkazemi80.persianblog.ir/

ساندی جون...کلی چیز درموردت فهمیدما ...
با اجازه لینکت میکنم..

حالا این چیزها خوب بود یا بد؟
خواهش میکنم خانم...
منم لینکت میکنم.

انار بانو سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ

[بوسه][بوسه]سلام عزیزم[بوسه]ببین ساندی جونم بنده کیبورد ندارم در نتیه نمیتونم بیام بکامنتم[خنده]اان دارم از کیبورد مانیتور یا بهتر بگم ویندوز استفاده میکنم.[خنده][تعجب]گفتم بگم ازم ناراحت نشی[بوسه]

بوس بوس
سلام عزیزم...
آخی..چه بد..اتفاقا کیبورد منم منهدم شده...ولی یه کیبورد قدیمی دارم فعلا از اون استفاده میکنم:دی
نه عزیزم ...چرا ناراحت بشم...ممنون که گفتی بوس بوس

خانومی سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://dream-life.blogfa.com

سلام
دیروز خوندمش ولی وقت نشد کامنت بذارم
ممنون از دعوتت
بابا پس تیزهوشانم قبول شدی!!
خصوصیات اخلاقی خوگشکلی داری

سلام
مهم اینه که خوندی؛)
خواهش میکنم...
بله ولی مامانم نذاشت برم!:(
ممنون عزیزم

خانومی سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ب.ظ http://dream-life.blogfa.com

چرا ۴تا ننوشتی؟یکیش ۳تا بود یکیش ۲تا؟؟؟

راستش هر چی فکر کردم چیزی یادم نیومد...:دی

عروسک خانوم سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام ساندی جونم
خوبی خانومی؟
اخلاقمون خیلی شبیه همه به جز یکی دو مورد( من اجتماعی نیستم و زود عصبانی میشم تازه حسابی هم رعد و برق میزنم)
عزیزم من آپم از حضورت خیلی خوشحال میشم
دوستت دارم
بوس بوس

سلام عزیزم
ممنون
چه جالب....خب اونهم یه جور خصوصیت اخلاقیه ...همین تفاوتهاست که باعث جذابیت ادمها برای همدیگه میشه:)
حتما میام...
منم دوست دارم
بوس بوس

مریم پاییزی سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ

منم دوستت دارم عسیسسسسسسسم
بووووووووووووووووس

میسی لپ کشونی مهلبونم....
بوووووووووووووووس

نازلی چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ http://nazli-va-dostan.persianblog.ir

سلام ساندی جان
میگم چه خوب شد توی این بازی شرکت کردی
اینجوری بیشتر باهات آشنا شدم

شخصیت جالبی داری
اینکه عصبی نمیشی خیلی خوبه ...کاش یه کم من هم اینجوری بودم
راستی من عقیده دارم که حس حسادت توی وجود همه آدما هست...
من هیچ وقت به زندگی یا داشته های کسی حسودی نکردم مگر در مواقع خیلییییی خاص
مثلا اینکه دوست داشته باشم کسی ! در کنارم باشه و حالا که اون شخص در کنار شخص دیگه ای هست حسودی کنم !
کلا من عجیبم :دی ولش :))

خاطره ای که برام توی کامنت دونیم تعریف کرده بودی هم خیلی جالب بود :))‌مرسی :*

سلام عزیزم
:)
ممنون از لطفت.درسته حس حسادت تو وجود همه هست...ولی من همیشه نادیده میگیرمش...البته تو این یه موردی که گفتی رو تا حالا راجع بهش فک نکردم...:دی
خواهش میکنم عزیزم
:***

باران چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

شیدا جوووونم بازی رو نوشتم بیا و بخون
بووووووووووووووووووووووووووووووووس

باشه...حتما میام.
بووووووووووووس

سیب مهربون چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ق.ظ

سلام خوشگله
خوبی؟

سلام عزیزم
مرسی

ماریا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام خوبی؟خودمم میدونم یه ذره لوسم ولی به خدا این پسره دیگه شورشو در اورده نمیخواهم کم بیارم و از این شرکت برم میترسم فردا هم نتونم تو یه محیط دیگه کار کنم ولی به هر حال از نگرانی و هم دردرلی ات ممنونم خیلی خوشحالم دوست خوبی مثل شما دارم

سلام...مرسی
نه عزیزم..به نظر من اصلا هم لوس نیستی...آره،با اون چیزهایی که تعریف کردی معلومه چقدر پررو....واقعا تصمیم درستی گرفت..مطمئنم موفق میشی....
ممنونم...بوس

مریم چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.mhonaramoz.blogfa.com

سلام. مزاحم شدم بپرسم آهنگی که روی وبلاگت گذاشتی رو می دونی کار کیه؟ و اینکه چه جوری می شه پیداش کرد؟
مرسی ممنون

سلام
راستش من این آهنگ رو چندساله دارم و تو هر وبلاگی میرم با خودم میبرم!..باور کن یادم نیست اولین بار از کجا آوردمش و نمیدونم کار کیه...اما توی سایتهایی که موسیقی سنتی برای دانلود یا گوش کردن میزارن شبیه این آهنگ و حتی کارهای خیلی قشنگی از تار و سه تار و سنتور وجود داره که اگه سرچ کنی حتما میتونی پیدا کنی...
ببخشید نتونستم کمکی بهت بکنم.

نازلی چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ http://nazli-va-dostan.persianblog.ir

با اجازه لینکت کردم

خواهش میکنم خانم
هر وقت این بلاگرد درست شد منم لینکت مکنم

نوشته بر باد چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ http://tadi.blogfa.com

سلام
من هم تو مهمونیها کمتر صحبت می کنم و کم حرفم ودیگران فکر می کنن چقدر دختر مظلومی هستم!!!...
من هم کمتر می تونم با زبون قربون صدقه دیگران برم ولی در مورد خانوادم این موضوع فرق می کنه ...
من هم حساسم ولی نه یه کمی !! فکر کنم یه کمی بیشتر....
زیاد اهل مهمونی نیستم...
عاشق گردش و خریدم
این بود مشترکاتمون ....
من وقتی عصبانیم داد وفریاد می زنم....حسابی...
تو مواقع حساس نمی تونم درست تصمیم بگیرم
این بود موارد غیر مشترکمون ....
خوبه... مشترکاتمون بیشتره...

....تداعی

سلام....
چه جالب چقدر وجهه اشتراک داریم...؛)

رها چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.my-lifee.blogfa.com

جالب بود..
من همیشه تو وبلاگ قبلیم اگه کسی منو به این تیپ بازیا دعوت میکرد ، خداییش عزا میگرفتم تا بخوام بنویسم.
نمیدونم شاید به خاطر اینکه تو اینجور چیزها زیاد تمرکز ندارم.
بعدم انقدر در مورد هر جملم میخوام اما و اگر و شاید و.. بیارم که فک کنم یه ده بیست صفحه ای بشه! :d
ولی جالب بود که انقدر در مورد خودت شناخت داری..
یکی از ویژگی هات مال خود خود خود منه!! :d نمیگم کدومش:-" :D
راستی من نمیدونم چرا اثر کد پیوند هام رفت.بعد اون روزی که تو اومدی کامنت دومو واسم گذاشتی دیگه اون لیست دومی رو تو وبلاگم نشون نمیده.جاشو تو قالب رفتم عوض کردم ولی تاثیری نداشت.بدبختانه نام کاربریمو هم که باهاش عضو شدمو یادم رفته:d فک کنم دوباره باید عضو بشمو دوباره دونه دونه لینکهارو وارد کنم..
بابا مث اینکه این قرتی بازیا به ما نیومده!!:D :)) :))

:)
آره یکمی نوشتن در این موردسخته..یعنی بهتره بگم خیلی سخته!
کدومش..نمیشه یواشکی در گوشم بگی:دی
عزیزم بلاگرد فعلا خرابه....باید یکمی صبر کنی تا درست بشه...فعلا لینکهای منم مفقود شده....
فک کنم بدون قرتی بازی لینک بزاریم تو وبلاگ راحت تریم:دی
:*

شیوا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.shiva34.blogfda.com

یعنی تو شبیه هدیه تهرانی و لیلا حاتمی هستی ؟!

نیدونم....
بعضی قسمتهام و تیپهای رفتاریم شاید باشه!

عروسک خانوم چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام عزیزم
مرسی از حضور گرمت خانومی
راستی لاکی اسم لاکیه ( خنده )
سلام پیشی ناز ناز یتم برسون
بوس بوس

سلام عزیزم
خواهش میکنم
جدی؟چه بامزه:دی
چشم حتما؛)
بوس بوس

ماریا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.zizi123.persianblog.ir /

سلام خوبی چه طوری عیدت مبارک عزیزم

سلام عزیزم
ممنون
فداتشم..عید تو هم مبارک باشه خانم

هستی پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://hastilife.blogfa.com

سلام ساندی جون ایول تیزهوش!
چه جالب به منم میگن شبیه هدیه تهرانی ام حالا نمیدونم چه شخصیتی داره؟
ولی چهره ی آرومی داره
گلم من لینکت می کنم.
فدای تو مهربونم

سلام عزیزم...
جدی؟..چه جالب...آره..مخصوصا نگاهش!
قربونت منم هر وقت این بلاگرد درست شد حتما لینکت میکنم.
مرسی خانم

آمینا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام ساندی جون؟خوبی؟چه بازی با نمکی...
منو که دعوت نکردی...اگه می کردی یه فیلم برات می ساختم هلو...نازی...خیلی از اخلاقات به آمینا شباهت داشت...
بوس بوس

سلاااام امینا خانم گل
ممنون عزیزم...
خانم خانما شما کلنگ احداث وبلاگت رو بزن...منم قول میدم همیشه اولین نفر دعوتت کنم(چشمک)...حالا شما بدون دعوت هم فیلمو بسازی ما خوشحال میشم ها....
پس وجهه اشتراکمون زیاده...چقدر خوب...
بوس بوس دوست مهربونم

الستومریا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.alestomeria.blogfa.com

سلام
خوبی شما
چطورید
خوب مینویسی
مشاوره هم که می کنی
ای ول
میشه بپرسم چی می خونی
نمیدونم چرا کنجکاو شدم~
شخصیته شما خیلی شبیه به کسیه که من دوسش دارم
همین پسته اخریتونو م یگم
که از خودتون نوشتید
با همین پست کلی شناخت پیدا کردم
به هر حال منتظرم که بگبد چی می خونید
مرسی

سلام
ممنونم...
ای گاهی!البته اگه بشه اسمشو مشاوره گذاشت!
من رشته مدیریت میخونم
جدی؟..چه جالب
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد